Miałam dziś masakrę w pracy

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Patka9
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-05, 19:33
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Miałam dziś masakrę w pracy

Postautor: Patka9 » 2018-02-05, 20:52

Witam Państwa, jestem tu nowa na forum. Zarejestrowałam się właśnie, bo miałam dziś straszną sytuację w pracy. Nie wiem czy piszę na właściwym wątku, ale wybaczcie, jestem załamana.
Jestem początkującą nauczycielką -dopiero parę miesięcy po studiach, a boję się coraz bardziej zamiast coraz mniej. Mam pracę w świetlicy szkolnej w SP. Dzisiaj miałam zmianę od 11 -17,00. Do g.13,00 była w świetlicy pani ze zmiany od g. 7,00 - 13,00, więc przez 2 godz. byłyśmy razem. Jednak dziś nie przyszła inna koleżanka na zmianę 9-15, a nikogo nie przysłali na zastępstwo bo duża absencja nauczycieli. Już od 13,00 byłam sama do końca.
Po pewnym czasie zachciało mi się do toalety. Z początku byłam spokojna, bo nie raz zdarzało mi się powstrzymywać. Czasem wejdzie woźna, albo jakaś nauczycielka i można wyskoczyć na chwilkę.