1,5 etatu w szkole

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

giszowiec24
Posty: 32
Rejestracja: 2017-03-14, 01:03
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, WOS
Lokalizacja: śląskie

1,5 etatu w szkole

Postautor: giszowiec24 » 2018-03-20, 23:39

Chciałbym porady bardziej doświadczonych nauczycieli :) Obecnie jestem zatrudniony w pełnym wymiarze godzin 18/18. Dostałem propozycję 27 godzin od przyszłego roku wraz z pierwszym w moim życiu wychowawstwem. Tutaj rodzą się moje wątpliwości. Z jednej strony pieniężnie ta wizja wygląda kusząco (jeśli dobrze rozumiem dostanę normalną pensję z 9 dodatkowych godzin? czyli faktycznie dodatkowo połowę tego, co otrzymuję teraz przy 18/18? Dobrze rozumiem?). Z drugiej strony nie wiem czy to nie za dużo? Wychowawstwo to jednak sporo papierkowej roboty, tym bardziej dla mnie, obecnie jeszcze stażysty. Dodam jeszcze, że jestem jedynym nauczycielem tego przedmiotu w szkole i tak by pozostało od przyszłego roku.

Awatar użytkownika
Ritter von Rodewald
Posty: 380
Rejestracja: 2017-06-17, 15:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: 1,5 etatu w szkole

Postautor: Ritter von Rodewald » 2018-03-21, 13:35

A jaka to szkoła? Inaczej rozkłada się przecież obciążenie pracą w różnych typach placówek. Więcej szczegółów. Jak wysoki ma być dodatek za wychowawstwo? Nadgodziny przez cały rok szkolny? Będziesz miał średnią z nadgodzin placoną w wakacje.
Na powodzenie w osiągnięciu zakładanego celu wpływa wiele czynników, takich jak: osobowość odbiorców, ich wiedza o świecie, kontekst sytuacyjny bądź przyjęte normy postępowania.

oramge
Posty: 425
Rejestracja: 2013-11-22, 19:49
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski

Re: 1,5 etatu w szkole

Postautor: oramge » 2018-03-21, 13:38

Za dużo pieniędzy czy za dużo pracy? :*

Awatar użytkownika
sharkinator
Posty: 347
Rejestracja: 2011-09-24, 20:06
Kto: nauczyciel