Wady polskiej szkoły

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Mellieur
Posty: 2
Rejestracja: 2020-11-22, 07:28
Lokalizacja: łódzkie

Wady polskiej szkoły

Postautor: Mellieur » 2020-11-22, 09:22

Witam. Jestem tu nowym użytkownikiem.
Co prawda nie jestem nauczycielem ani uczniem, ale chciałem się dowiedzieć od osób tu piszących jakie macie przemyślenia na temat polskiej szkoły? Chciałem się głównie dowiedzieć o wadach, co was frustruje w polskiej szkole, co byście zmienili i jaki jest Wasz stosunek do pracy jaką wykonujecie.

Awatar użytkownika
Ritter von Rodewald
Posty: 380
Rejestracja: 2017-06-17, 15:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Wady polskiej szkoły

Postautor: Ritter von Rodewald » 2020-11-22, 18:16

Nauczyciele z ponad 30-letnim stażem w zawodzie, apelują o podjęcie, wzorem służb mundurowych, inicjatywy ustawodawczej w sprawie przywrócenia odebranych im uprawnień emerytalnych przez koalicję PO-PSL, a wynikających z zapisu art. 88 Karty Nauczyciela.

Tak przy okazji, to odnośny akt prawny podpisał L. Kaczyński.

Ten smutny problem odebranych praw nabytych dotyczy pedagogów zatrudnionych w oświacie przed dn. 01 stycznia 1999 r.

Bez poszanowania praw słusznie nabytych, jako jedynej grupie zawodowej, zmieniono nam niegodnie warunki zatrudnienia, w trakcie trwania naszej kariery zawodowej.

W demokratycznym państwie należy respektować przecież zasadę, iż prawo nie działa wstecz!

Jest to moim zdaniem wada polskiej szkoły, ogromny skandal prawny, oszustwo dokonane na nauczycielach, potwarz, szyderstwo z nauczycieli, blamaż rządzących i ich nieuczciwość względem nas.
Na powodzenie w osiągnięciu zakładanego celu wpływa wiele czynników, takich jak: osobowość odbiorców, ich wiedza o świecie, kontekst sytuacyjny bądź przyjęte normy postępowania.

Iravan
Posty: 2
Rejestracja: 2021-01-11, 16:18
Kto: uczeń
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: opolskie