edzia pisze:można pozbierać pieniądze PRZED zamówieniem albo potem ścigać rodziców.
No i proszę, jak to trudno pozbyć się przekonania, że jesteśmy zbawcami...na siłę nawet, na siłę...
Dlaczego to robimy??
Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
edzia pisze:można pozbierać pieniądze PRZED zamówieniem albo potem ścigać rodziców.
No właśnie ja tak często robię i to mnie wkurza. To jest to moje inwestowanie w oświatę, którego nie lubię, czuję się jak jeleń.malgosi35 pisze:Dziś zainwestowałam 10 zł w kserówki potrzebne na wykład i wstydziłam się poprosić by mi oddali.
edzia pisze:Naprawdę nie widzę problemu.
edzia pisze:moje inwestowanie w oświatę, którego nie lubię, czuję się jak jeleń.
Niestety nie umiem tego rozsądnie wyjaśnić. Tu by trzeba chyba konkretnych kroków, by OP nie kazało oszczędzać na kserówkach, bo to w dzisiejszych czasach wstyd. A Ty, koma, jak sobie z tą przypadłością polskiej szkoły radzisz? A inni forumowicze?koma pisze:No więc o to chodzi - dlaczego to robimy??
W Krakowie powołano oddział Towarzystwa Nauczycieli Szkół Polskich. Ma to być organizacja, która reagować będzie na niepokojące sygnały, dotyczące wszelkich zmian w dziedzinie oświaty i edukacji oraz proponować własne rozwiązania w tej dziedzinie.
Szkoły mogą samodzielnie występować o pieniądze z Unii Europejskiej. Gimnazjum nr 14 na Grabówce dzięki takiemu wsparciu zorganizuje szereg zajęć pozalekcyjnych. - To świetnie uzupełni nasze wysiłki szkolne - mówi dyrektor.
Najważniejsze zadania zaplanowane przez MEN na przyszły rok to większa pomoc psychologiczna dla dzieci, zmiany w kształceniu zawodowym oraz nowy system motywacyjny dla nauczycieli.
Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepisy dotyczące wliczania ocen z religii do średniej na świadectwie są zgodne z ustawą zasadniczą. Jeden z sędziów zgłosił zdanie odrębne - podaje Radio TOK FM.
Oceny z religii zgodne z konstytucjąZdaniem Trybunału wyrok nie jest przejawem wspierania jakiegokolwiek światopoglądu ponieważ rodzice i dzieci mają możliwość wyboru i w zamian mogą zdecydować się na lekcje etyki. Trybunał Konstytucyjny zauważył, że wybór religii może nie być swobodny, ale podejmowany pod presją społeczną. Wynika to z tego, że w Polsce zdecydowana większość wierzących to katolicy. Zdaniem Trybunału to nie świadczy o zgodności ustawy o wpisywaniu ocen z religii na świadectwo z konstytucją, tylko o małej tolerancji społecznej. Jednak, według Trybunału, nie jest to sprawa, którą mógłby się zająć TK.
Wprowadzenie do średniej ocen wyniku z religii jest konsekwencją obecności religii w szkołach, choć nie jako przedmiotu obowiązkowego. TK przypomniał, że w naszym systemie wszystkie oceny są liczone do średniej.