Witam
Pracuje w Szkole dla dzieci z autyzmem. Zajęcia u nas prowadzone są w formie nauczania indywidualnego. Moi podopieczni realizują I etap edukacyjny. W roku szkolnym 2012/2013 realizowały klasę 2. Obecnie maja wydłużony etap edukacyjny. Tutaj pojawia się mój problem. Poradźcie jak ma wyglądać IPET. Czy dzieciaki muszą pracować z podręcznikiem do 2 klasy? Do tej pory pracowaliśmy z podręcznikiem realizując poszczególne tematy z dostosowaniem dla dziecka oraz z planem aktywności.
W tej chwili mam trochę mętlik w głowie ponieważ koleżanki trochę inaczej sobie wyobrażają prace a ja mam inna wizje.
Napisze jak ja to widzę. Chce napisać IPET który będzie zawierał treści z podstawy programowej I etapu edukacyjnego wyrównujący braki dziecka na tym poziomie. Nie chce żeby rodzice kupowali mi nowy podręcznik (mieliśmy Wesoła Szkoła i przyjaciele WSiP), ponieważ został nam nie zrealizowany w 2 klasie ale tylko cześć matematyczna. Chcę zakupić dzieciakom książeczki z serii galeria możliwości z WSiP. Myślałam że będę pracować na planie aktywności, kartach pracy.
Proszę piszcie jak to u was wygląda. Nie wiem jak to ugryźć z dziennikiem i zapisem w dzienniku przebiegu zajęć