motylek8 pisze:prawda jest taka, że im więcej człowiek ma obowiązków, tym bardziej jest zorganizowany:)
Potwierdzam.
Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
motylek8 pisze:prawda jest taka, że im więcej człowiek ma obowiązków, tym bardziej jest zorganizowany:)
motylek8 pisze:prawda jest taka, że im więcej człowiek ma obowiązków, tym bardziej jest zorganizowany:)
malgala pisze:motylek8 pisze:prawda jest taka, że im więcej człowiek ma obowiązków, tym bardziej jest zorganizowany:)
Potwierdzam.
haLayla pisze:motylek8 pisze:prawda jest taka, że im więcej człowiek ma obowiązków, tym bardziej jest zorganizowany:)
Czy ja wiem? Ja przy nadmiarze zadań mam tendencję do zawalania tych najmniej istotnych.
edzia pisze:Czy to wreszcie nie należy do zasad netykiety, by nie naskakiwać na siebie, lecz być sobie pomocnym i życzliwym, ewentualnie nie odzywać się?
linczerka pisze:To wg Ciebie forum powinno zamienić się w cytatnik?
Osobiście wolę cytatnik od pyskownika.linczerka pisze:To wg Ciebie forum powinno zamienić się w cytatnik?
haLayla pisze:Dostrzegasz pyłek w cudzym oku a nie dostrzegasz zaawansowanego kombinatu przetwórstwa drewna we własnym.
No w zasadzie masz rację. Ale przecież chyba jesteś w stanie wyczuć, czy ktoś zadaje pytanie, bo z lenistwa nie chce mu się poszukać, czy właściwie zna odpowiedź, ale potrzebuje się tylko upewnić, czy skonfrontować z inną szkołą, czy coś. Nie można założyć dobrych intencji pytającego? Trzeba go zawsze potraktować z grubej rury?dushka pisze:Coraz częściej widzę u nauczycieli takie podejście: podajcie mi na tacy. Szlag mnie trafia, bo Bozia rączki i rozum dała? to może najpierw rusz zadek jedna z drugą i zorientuj się
soma pisze:Czy ktoś się orientuje, czy nagranie sprawdzające umiejętność rozumienia ze słuchu dla ucznia z dysfunkcją będzie miało dłuższe przerwy na zapoznanie się z poleceniem, zadaniem? Czy będzie to nagranie z identycznymi pauzami? Wydłużone przerwy wymuszają, by uczniowie ci pisali sprawdzian SP w oddzielnej sali.
malgala pisze:Autorka byłaby usatysfakcjonowana, bo na swoje pytanie natychmiast dostała odpowiedź, bez wysiłku, bez szukania. Tylko jest jedno małe ale - nie zawsze będzie miała możliwość zapytać, albo na odpowiedź trzeba będzie poczekać, a informacja potrzebna będzie natychmiast.
Co wtedy?
Edzia, czy swoim uczniom odpowiadasz na każde ich pytanie?