Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

rady, wskazówki, wymiana doświadczeń

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

10_01
Posty: 43
Rejestracja: 2009-05-13, 20:11
Kto: student
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: 10_01 » 2017-07-15, 20:06

Łosoś dziękuję. Na Ciebie zawsze można liczyć :-) A pamiętasz może, co odpowiedziałaś? :)

Łosoś
Posty: 613
Rejestracja: 2013-10-05, 10:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: łódzkie

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: Łosoś » 2017-07-15, 20:53

Oj, mowa trawa to była taka ogólna :P
Na szybko wybrałam jedno ze szkoleń, które przyszło mi akurat na myśl i coś wywijałam. Ogólnie uważam wszelakie szkolenia za ogromną stratę czasu, więc wymyślałam, ile mi fantazja śliny na język dała. Sukcesy to oczywiście sukcesy uczniów, ich wygrane w konkursach, olimpiadach i projektach oraz temniejsze sukcesy. Sukces ucznia sukcesem nauczyciela jest! Jakość szkoły "podnosiłam dzięki wprowadzaniu innwacji edukacyjnych w ramach 'programu autorskiego", co też było bzdurą, bo program pisałam na siłę do zajęć karcianych, na których i tak robiłam co innego, niż zaplanowałam (brutalna rzeczywistość szkolna). Ale liczy się to, co napisałam i co pwiedziałam, a że mam gadane, to szło dobrze. Potrenuj sobie w domu, pogadaj do siebie, przygotuj parę odpwiedzi, żeby nie stracić rezonu, naucz się paru słów brzmiących elegancko (i trudnych, fajnie jest patrzeć, jak udają, że rozumieją)i głowa do góry!
Kompletnie się tym nie przejmowałam, bo to bzdet i tyle. No, chyba, że ktoś ma pecha i na wredną komisję trafi, co się jednak rzadko zdarza, więc statystycznie też jesteś do przodu :jupi:

oramge
Posty: 425
Rejestracja: 2013-11-22, 19:49
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: oramge » 2017-07-15, 21:28

Niestety częściej zdarza się, że to komisja posłuży się obcymi, mega naukowo brzmiącymi zwrotami i wyrażeniami. Przykre to, ale na następny dzień nawet oni nie pamiętają znaczenia słów, które używali w jednym tylko celu, aby siebie dowartościować, a zdającego zdołować. :crazy:

Łosoś
Posty: 613
Rejestracja: 2013-10-05, 10:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: łódzkie

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: Łosoś » 2017-07-15, 22:13

No problem. Udajemy, że rozumiemy i w odpowiedzi używamy specjalnie przygotowane własne słówko, delikatnie zmieniając temat. Nie dajemy się dołować :mrgreen:

10_01
Posty: 43
Rejestracja: 2009-05-13, 20:11
Kto: student
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: 10_01 » 2017-07-16, 12:28

Łosoś pisze: naucz się paru słów brzmiących elegancko (i trudnych, fajnie jest patrzeć, jak udają, że rozumieją)
:rotfl: :rotfl: :rotfl: Takiego kopa potrzebowałam dzisiaj :thumleft:

10_01
Posty: 43
Rejestracja: 2009-05-13, 20:11
Kto: student
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: 10_01 » 2017-07-16, 18:23

A co odpowiedzieć na polecenie: Omów przykłady pozytywnych efektów swojej pracy w ramach działalności dyd. - wych.?

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Odpowiedź na pytanie egzaminacyjne

Postautor: malgala » 2017-07-16, 19:40

10_01 pisze:A co odpowiedzieć na polecenie: Omów przykłady pozytywnych efektów swojej pracy w ramach działalności dyd. - wych.?

Skup się na osiągnięciach uczniów, na przezwyciężaniu przez nich trudności, na poprawie zachowania.
Czasem nawet niewielkie postępy ucznia mającego trudności w nauce, to ogrom pracy nauczyciela.


Wróć do „Awans zawodowy nauczyciela”