przeciez to nowy przedmiot
poza tym nie opracowuję tego na zewnątrz, tylko dla siebie, w formie dla siebie jasnej
Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
edzia pisze:A tak poza tematem - uważacie, że taki przedmiot jest potrzebny akurat w klasach I-III? Czy to nie strata czasu? Czy nie lepiej w tym czasie byłoby uczyć czegoś bardziej przydatnego?
Nie wiem, może się mylę, bo nie uczę na tym etapie edukacyjnym, ale spróbuję odpowiedzieć pytaniem na pytanie. Otóż, do czego ten przedmiot może być przydatny? Pytam oczywiście o realną przydatność, a nie o to, co można z dziećmi na takim przedmiocie robić.vuem pisze:czemu sądzisz, że ten przedmiot jest nieprzydatny?
edzia pisze:A co to jest, jeśli można wiedzieć, edukacja medialna?
I właśnie to mnie nie przekonuje.Peonia pisze:Uczymy obsługi i umiejętności korzystania z różnych programów zawartych w komputerze.
Przekonałoby mnie to, gdyby rzeczywiście (wręcz systemowo) te zajęcia służyły edukacji zintegrowanej.Peonia pisze:Zazwyczaj temat zajęć komputerowych związany jest z tematyką tygodniową edukacji wczesnoszkolnej.
Wolałabym, żeby mogły się skupić tylko na przyrodzie. Ewentualnie raz na jakiś czas zrobić z nimi coś przy pomocy komputera, np. jakąś prezentację na lekcji powtórzeniowej.Peonia pisze:Powtarzają przyrodę i umiejętność obsługi Worda, kopiowania i wstawiania.
edzia pisze:Wolałabym, żeby mogły się skupić tylko na przyrodzie. Ewentualnie raz na jakiś czas zrobić z nimi coś przy pomocy komputera, np. jakąś prezentację na lekcji powtórzeniowej.
edzia pisze:I tak większość dzieci radzi sobie z kopiowaniem i wstawianiem, mimo braku zajęć komputerowych w szkole.
edzia pisze:Za to z czytaniem, pisaniem i liczeniem sobie zaś nie radzą.