Dodaj publikację
Autor
Dorota Borowska
Data publikacji
2017-11-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
21

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Konkurs dla uczniów gimnazjum specjalnego o lekkim stopniu upośledzenia umysłowego. Celem konkursu jest zabawowa forma utrwalania tabliczki mnożenia i dzielenia.
 Pobierz (doc, 26,0 KB)

Podgląd treści


Scenariusz obchodów Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia

w Zespole Szkół Specjalnych w Śremie

Prowadząca :Dorota Borowska

Termin :30.09.2016r.

Cel główny :

- propagowanie zabawowej formy nauczania- uczenia się matematyki

Cele szczegółowe :

- inspirowanie uczniów do doskonalenia tabliczki mnożenia

- przypomnienie znajomości tabliczki mnożenia w niecodzienny sposób

- wyrobienie u uczniów zdrowej rywalizacji i radzenia sobie ze stresem

Przebieg konkursu :

1.Konkurs przebiegał będzie w trzech etapach. Po każdym etapie eliminowani będą uczniowie, którzy uzyskali najmniejszą ilość punktów.

2.Trzeci ostatni etap rozgrywek wyłoni najlepszych uczniów znających tabliczkę mnożenia – otrzymają oni certyfikat Eksperta Tabliczki Mnożenia

I etap

Imię i nazwisko

………………………………………………………………………………………………………………………

Uzupełnij działania odpowiednią liczbą

1/ 7 * = 42

2/ * 4 = 36

3/ 5 * = 35

4/ * 9 = 63

5/ 3 * = 21

6/ * 6 = 36

7/ 8 * = 72

8/ * 9 = 45

9/ 6 * = 48

10/ * 7 = 63