Dodaj publikację
Autor
Monika Sucharska
Data publikacji
2018-01-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
15

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego na nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (doc, 62,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

mgr MONIKA SUCHARSKA

nauczyciel j. angielskiego

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2014 r.
Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy
Data zakończenia stażu: 31.05.2017 r.

|Powinności nauczyciela w okresie odbywania stażu zgodnie z rozporządzeniem MENiS z dnia 1 grudnia 2004 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. |
|Rodzaj działań i przedsięwzięć | | |
|wynikających z wymagań rozporządzenia |Formy realizacji |Termin realizacji |
| | | W ciągu całego stażu |
|§ 7.2.1 |Współpraca z opiekunem stażu: |IX 2014 |
|Umiejętności organizacji |Zawarcie kontraktu; |IX 2014 |
|i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywanie ewaluacji własnych |Przygotowanie planu rozwoju zawodowego; |Raz w miesiącu |
|działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian.|Ustalenie terminów spotkań z opiekunem; |2 razy w semestrze |
| |Obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu; |2 razy w semestrze |
| |Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu – konsultacje, opracowywanie konspektów zajęć, analiza; | |
| |Określenie mocnych i słabych stron własnej działalności (autorefleksja). |W ciągu całego stażu |
| | | |
| |Doskonalenie warsztatu pracy i metod pracy pedagogicznej: |W ciągu każdego roku szkolnego |
| |Coroczna aktualizacja planu nauczania z angielskiego; | |
| |Stosowanie w procesie dydaktycznym aktywnych metod nauczania oraz zróżnicowanych form pracy z uczniem; | |
| |Opracowanie pomocy dydaktycznych – gazetki, testy, pokazy multimedialne, itp; | |
| |Udział w szkoleniach, konferencjach oraz warsztatach metodycznych; | |
| | | |
| |Publikacje własnych prac: | |
| |Publikacja scenariuszy lekcji; | |
| |Opublikowanie planu rozwoju zawodowego. |W ciągu całego stażu |
| | | |
| |Prowadzenie lekcji otwartych z j. angielskiego | |
| | |W ciągu całego stażu |
| |Prowadzenie dokumentacji szkolnej, dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych. | |
| | |W ciągu całego stażu |
| | | |
| | | |
|§ 7.2.2 |Promowanie szkoły poprzez: | |
|Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, |Przygotowanie uczniów do konkursów z j. angielskiego; |Wg potrzeb |
|problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów |Organizowanie konkursów z j. angielskiego. | |
|społecznych i cywilizacyjnych. | | |
| |2. Zapoznanie się z potrzebami, problemami i zagrożeniami |Wg harmonogramu szkoły |
| |w środowisku uczniowskim poprzez obserwację własną, rozmowy | |
| |z uczniami i ich opiekunami prawnymi oraz współpracę z | |
| |pedagogiem szkolnym. Organizacja zebrań z rodzicami, spotkań | |
| |z rodzicami uczniów mających problemy edukacyjne i | |
| |wychowawcze, przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących. | |
| | | |
| |3. Udział i pomoc w organizacji projektów edukacyjnych. |W ciągu całego stażu |
| | | |
| |4. Prowadzenie zajęć z uczniami zdolnymi -przygotowanie do | |
| |konkursów j. Angielskiego | |
| |5. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z j. angielskiego | |
| | |Co roku |
| |6. Realizowanie zadań wychowawczych zgodnie ze szkolnym |Wg potrzeb |
| |programem wychowawczym i profilaktyki: | |
| |Coroczna ewaluacja planu wychowawczego; | |
| |Organizowanie wycieczek i wyjść poza teren szkoły; | |
| | | |
|§ 7.2.3 |Wykorzystanie internetu na lekcjach j. angielskiego. |Wg potrzeb |
|Umiejętność wykorzystania w pracy technologii informacyjnej | | |
|i komunikacyjnej. |Opracowanie materiałów dydaktycznych ...