Dodaj publikację
Autor
Emilia Chmielewska
Data publikacji
2019-04-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
125

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Materiał jest scenariuszem zakończenia roku.
 Pobierz (docx, 27,6 KB)

Podgląd treści

SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO

W …

ROK SZKOLNY …

Plan uroczystości:

p. …: Proszę wszystkich o powstanie! Baczność! Poczet sztandarowy do uroczystości zakończenia roku szkolnego – wprowadzić!

Wejście pocztu sztandarowego

Do hymnu!

Odśpiewanie hymnu

Po hymnie! Spocznij!

Prowadzący 1: Serdecznie witam Dyrekcję Szkoły, Grono Pedagogiczne, Rodziców, a także was, koledzy i koleżanki na uroczystym zakończeniu roku szkolnego ….

Prowadząca 2: Nadeszła chwila, na którą niecierpliwie czekaliśmy … Zanim jednak oddamy się wakacyjnym przygodom, parę chwil poświęćmy na podsumowania oraz poszukajmy inspiracji, jak spędzić najbliższe dwa miesiące…

Prowadzący 1: Prosimy pana Dyrektora ….. o zabranie głosu.

przemowa p. Dyrektora

Prowadząca 2: Społeczność szkolna jeszcze bardzo dobrze pamięta ogromne zaangażowanie wielu uczniów w organizację obchodów 70-lecia istnienia naszej szkoły. W związku z tym chcielibyśmy ich wyróżnić i nagrodzić.

słowo od p. Dyrektora

Prowadząca 2: Prosimy o wystąpienie uczniów uczestniczących w organizacji części artystycznej 70-lecia istnienia szkoły:

wyczytanie listy osób

Prowadząca 2: A teraz prosimy o wystąpienie osób pracujących w:

w sekcji porządkowej - wyczytanie listy osób

w poczcie sztandarowym - wyczytanie listy osób

w sekcji dekoracji - wyczytanie listy osób

w sekcji cateringu - wyczytanie listy osób

nagrody za 70-lecie wręcza 4 dyrektorów

Prowadzący 1: Proszę pana … o wyprowadzenie pocztu sztandarowego.

Adam Pyrski: Proszę wszystkich o powstanie! Baczność! Poczet sztandarowy wyprowadzić!

Wyprowadzenie pocztu sztandarowego.

Prowadzący 2: Teraz zapraszamy wszystkich na część artystyczną, do której inspiracją były umiejętności i pasje uczniów naszej szkoły… W pewnym momencie każdy z nas znajduje swoją drogę w życiu, na co najczęściej wpływ ma właśnie to, czym wypełnimy nasz czas, a czasu, jak wiadomo cofnąć się nie da…

PIOSENKA 1 („Wehikuł czasu” Dżem, wyk. ….)

Prowadzący 1: Dobrze swój wolny czas wykorzystuje między innymi jeden z naszych kolegów, który ćwiczy grę na gitarze elektrycznej.

występ ucznia z gitarą elektryczną – utwór instrumentalny „Hotel California” (wyk. ….)

Prowadząca 2: Paweł potrafi także znakomicie współpracować, co zobaczymy w jego następnym wystąpieniu z koleżanką.

PIOSENKA 2„Snuff” (wyk ….)

Prowadzący 1: Mamy wśród nas także osobę, która potrafi zaśpiewać nawet w języku esperanto.

PIOSENKA 3 „Hello”, Adele wersja w języku esperanto (wyk. ….)

Prowadząca 2: Są też tacy, którzy podjęli się trudu nauki języka japońskiego.

dialog po japońsku (wyk. …. tłumacz p. …)

Prowadząca 2: Serdecznie dziękujemy za gościnny udział pana ….. (brawa)

Czym jeszcze zaskoczą nas koledzy i koleżanki?

Prowadzący 1: Także klasa I technikum weterynarii postanowiła pokazać swoje dotąd nieznane oblicze:

PIOSENKA 4 Mrozu, „Bo jak nie my, to kto” (cała klasa I ….)

.

Prowadzący 1: Już chyba pora na długo wyczekiwany moment… Prosimy pana Dyrektora o wręczenie świadectw ...