Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SCENARIUSZ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO
W …
ROK SZKOLNY …
Plan uroczystości:
p. …: Proszę wszystkich o powstanie! Baczność! Poczet sztandarowy do uroczystości zakończenia roku szkolnego – wprowadzić!
Wejście pocztu sztandarowego
Do hymnu!
Odśpiewanie hymnu
Po hymnie! Spocznij!
Prowadzący 1: Serdecznie witam Dyrekcję Szkoły, Grono Pedagogiczne, Rodziców, a także was, koledzy i koleżanki na uroczystym zakończeniu roku szkolnego ….
Prowadząca 2: Nadeszła chwila, na którą niecierpliwie czekaliśmy … Zanim jednak oddamy się wakacyjnym przygodom, parę chwil poświęćmy na podsumowania oraz poszukajmy inspiracji, jak spędzić najbliższe dwa miesiące…
Prowadzący 1: Prosimy pana Dyrektora ….. o zabranie głosu.
przemowa p. Dyrektora
Prowadząca 2: Społeczność szkolna jeszcze bardzo dobrze pamięta ogromne zaangażowanie wielu uczniów w organizację obchodów 70-lecia istnienia naszej szkoły. W związku z tym chcielibyśmy ich wyróżnić i nagrodzić.
słowo od p. Dyrektora
Prowadząca 2: Prosimy o wystąpienie uczniów uczestniczących w organizacji części artystycznej 70-lecia istnienia szkoły:
wyczytanie listy osób
Prowadząca 2: A teraz prosimy o wystąpienie osób pracujących w:
w sekcji porządkowej - wyczytanie listy osób
w poczcie sztandarowym - wyczytanie listy osób
w sekcji dekoracji - wyczytanie listy osób
w sekcji cateringu - wyczytanie listy osób
nagrody za 70-lecie wręcza 4 dyrektorów
Prowadzący 1: Proszę pana … o wyprowadzenie pocztu sztandarowego.
Adam Pyrski: Proszę wszystkich o powstanie! Baczność! Poczet sztandarowy wyprowadzić!
Wyprowadzenie pocztu sztandarowego.
Prowadzący 2: Teraz zapraszamy wszystkich na część artystyczną, do której inspiracją były umiejętności i pasje uczniów naszej szkoły… W pewnym momencie każdy z nas znajduje swoją drogę w życiu, na co najczęściej wpływ ma właśnie to, czym wypełnimy nasz czas, a czasu, jak wiadomo cofnąć się nie da…
PIOSENKA 1 („Wehikuł czasu” Dżem, wyk. ….)
Prowadzący 1: Dobrze swój wolny czas wykorzystuje między innymi jeden z naszych kolegów, który ćwiczy grę na gitarze elektrycznej.
występ ucznia z gitarą elektryczną – utwór instrumentalny „Hotel California” (wyk. ….)
Prowadząca 2: Paweł potrafi także znakomicie współpracować, co zobaczymy w jego następnym wystąpieniu z koleżanką.
PIOSENKA 2„Snuff” (wyk ….)
Prowadzący 1: Mamy wśród nas także osobę, która potrafi zaśpiewać nawet w języku esperanto.
PIOSENKA 3 „Hello”, Adele wersja w języku esperanto (wyk. ….)
Prowadząca 2: Są też tacy, którzy podjęli się trudu nauki języka japońskiego.
dialog po japońsku (wyk. …. tłumacz p. …)
Prowadząca 2: Serdecznie dziękujemy za gościnny udział pana ….. (brawa)
Czym jeszcze zaskoczą nas koledzy i koleżanki?
Prowadzący 1: Także klasa I technikum weterynarii postanowiła pokazać swoje dotąd nieznane oblicze:
PIOSENKA 4 Mrozu, „Bo jak nie my, to kto” (cała klasa I ….)
.
Prowadzący 1: Już chyba pora na długo wyczekiwany moment… Prosimy pana Dyrektora o wręczenie świadectw ...