Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep
 
 
 
 
Dodaj publikację  
 
Zdobądź zaświadczenie do dokumentacji składanej w komisji kwalifikacyjnej. 
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach z naszego serwisu dopisz się do listy mailingowej
 
Zaświadczenie o umiejętności posługiwania się technologią komputerową i informacyjną

gohome.png Publikacje - strona główna  arrow Informatyka
file_icons/generic2.gif

Tabulatory, akapit, interlinia i formatowanie czcionki w programie Word

Krótki opis: Materiał (zadania) na 3-4 lekcje z tabulatorami w programie Word. Opisane są jak powinnu wyglądać przykładowe lekcje z tymi ćwiczeniami. Celem ćwiczenia jest zapoznanie uczniów z:Ø        prawidłowymi sposobami układania tekstu z zastosowaniem tabulatorów i uzmysłowienie uczniom korzyści płynących z ich zastosowania, Ø        różnymi sposobami zmiany rozmiaru tekstu, Ø        różnymi sposobami formatowania czcionki,Ø        Ustawianiem odstępów pomiędzy akapitami,Ø        Ustawieniem interlinii.

download.jpg
Dodane przez: Sebastian Kierzka
Data dodania:   
30-01-2008
Pobrań:   
505
Ocena:   
stars/5.gifGłosów:2 
 
Twój głos:  
Pobierz publikacje

    
Bądź pierwszą osobą komentującą! Musisz się zalogować lub zarejestrować.
 

 





login
hasło
 
   Program druk świadectw
 
Zbiory testów: polski, angielski, matematyka, niemiecki

Z forum...
 
+ Klasa 6latków - jak to zacząć?Dobry wieczór :) Prawdopodobnie od września będę testowała nowy, [i:d9e4194d92]wspaniały[/i:d9e4194d92]...
dushka - 2014-09-02
+ Ankieta skierowana do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnejDzień dobry, jestem studentką III roku Pedagogiki, na specjalizacji: Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna...
Kinga901 - 2014-09-02
+ Wybór specjalnościWitam serdecznie, jestem studentką i potrzebuję porady dotyczącej mojej specjalności, nie chodzi o to,...
natalciak14 - 2014-09-01
moduleBottom

 
 
Ministerstwo Edukacji Narodowej Centrum Edukacji Szkolnej Center of School Education
publikacje | zbiory testów | awans zawodowy