Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
marta8409 pisze:Z całym szacunkiem, ale jak tu patrzeć przyjaznym okiem na delikwenta, który zrównuje Cię z błotem?!?!?!
Co dalej wynika z tego uzmysłowienia? Jakich rad pani szkoleniowiec udzielała odnośnie dyscypliny? Jeśli możesz, napisz. Jeśli były to jakieś konkretne rady, przydatne, skuteczne, to zwracam honor za tę uszczypliwość.pan.od.matematyki pisze:Stawianie plusów i minusów miało na celu uzmysłowienie, że uczniowi, który sprawia problemy, łatwiej stawiamy minusy, co utrudnia nam spojrzenie na niego przyjaznym okiem z perspektywy jego potrzeb.
pan.od.matematyki pisze:Stawianie plusów i minusów miało na celu uzmysłowienie, że uczniowi, który sprawia problemy, łatwiej stawiamy minusy, co utrudnia nam spojrzenie na niego przyjaznym okiem z perspektywy jego potrzeb.
pan.od.matematyki pisze:Jak pójdziesz na kurs, to się dowiesz
edzia pisze:Witaj na forumMasz świetnego bloga
Jak to się stało, że właśnie dziś dołączyłeś?
konrad86 pisze:Nie każdy ma okazję iść na kursMoże mógłbyś przedstawić jak reagować w takich sytuacjach wg pani która prowadziła szkolenie? (nie piszę to złośliwie, mówię serio)
Czyli podczytywałeś trochę?pan.od.matematyki pisze:i tak jakoś wyszło, że zostałem wywołany do odpowiedzi.
Właśnie tego się spodziewałam, niestety.pan.od.matematyki pisze:Chodziło przede wszystkim o asertywność nauczyciela oraz o wypracowanie z uczniami, jeśli jest to potrzebne, zasad (kontraktów), które pozwolą wprowadzić ład i porządek na lekcji.
edzia pisze:Czyli podczytywałeś trochę?![]()