"Depresja" u nauczyciela

o tym jakie są, jak sobie z nimi radzić, jak wychowywać bez porażek

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

nauczycielll
Posty: 32
Rejestracja: 2009-11-26, 00:48
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Geografia
Lokalizacja: pomorskie

"Depresja" u nauczyciela

Postautor: nauczycielll » 2010-01-07, 01:13

Jestem młodym nauczycielem, pracuję od niedawna. Coraz częściej myślę o zmianie pracy. Jestem zniechęcony do pracy postawą uczniów. W ogóle nie zależy im na ocenach, nic ich nie interesuje. Staram się przygotowywać do lekcji jak najlepiej - maja to w dupie, przeszkadzają mi rozmowami. Próbowałem przemówić do nich różnymi sposobami ale efektów brak :( Co robić???? Czy na tym forum są nauczyciele, którzy maja podobne problemy???? Pozdrawiam

evee1
Posty: 38
Rejestracja: 2009-08-26, 22:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: "Depresja" u nauczyciela

Postautor: evee1 » 2010-01-07, 13:47

Uczysz może w gimnazjum?? Albo w zawodówce?? :? Ja wprawdzie jeszcze nie uczę, ale obawiam się, że będzie podobnie jak u Ciebie :(

nauczycielll
Posty: 32
Rejestracja: 2009-11-26, 00:48
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Geografia
Lokalizacja: pomorskie

Re: "Depresja" u nauczyciela

Postautor: nauczycielll » 2010-01-07, 14:32

Uczę w zawodówce, technikum i w liceum. Najgorzej jest oczywiście w zawodówce.

Maja21
Posty: 3
Rejestracja: 2010-01-07, 18:19
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: małopolskie

Re: "Depresja" u nauczyciela

Postautor: Maja21 » 2010-01-07, 18:30