Nie jestem pewna czy wszystkie moje działania znajdują się w odpowiednich paragrafach... Będę wdzięczna za pomoc

W nawiasach uściśliłam o czym konkretnie piszę.
§ 8 ust.2 pkt. 1
Monitorowanie osiągnięć uczniów poprzez tworzenie diagnoz. Podsumowanie i zastosowanie działań opracowanych na podstawie wyciągniętych wniosków.
Doskonalenie warsztatu i metod pracy (szkolenia, warsztaty, konferencje)
Organizacja zajęć pozalekcyjnych przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego
Organizacja szkolnych konkursów (ekologicznych i biologicznych)
Organizacja Szkolnego Balu Karnawałowego
Założenie i administrowanie szkolnej strony na portalu Facebook
Pełnienie roli opiekuna samorządu uczniowskiego
Udział w tworzeniu dokumentów szkolnych (opracowanie zapisów w statucie szkoły, opracowanie procedur podstępowania z uczniem agresywnym, praca w zespole zadaniowym ds. ewaluacji wewnętrznej, układanie harmonogramu dyżurów)
Pełnienie funkcji przewodniczącej zespołu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
Pełnienie funkcji wychowawcy klasy
Uzyskanie dodatkowych kwalifikacji (ukończenie studiów podyplomowych w zakresie geografii)
§ 8 ust.2 pkt. 2
Tworzenie narzędzi diagnostycznych, testów, pomocy dydaktycznych, scenariuszy lekcji, dyplomów.
Opracowanie wyników diagnoz oraz wyników egzaminów gimnazjalnych w postaci graficznej.
Wykorzystanie dziennika elektronicznego i poczty elektronicznej do wymiany informacji.
Tworzenie narzędzi do wykorzystania przy użyciu monitora interaktywnego i tablicy multimedialnej.
Wdrażanie uczniów do korzystania z technologii informacyjnej (szkolenie dla uczniów w ramach zajęć podczas ferii)
Wykorzystanie Internetu w pracy dydaktycznej jako źródła informacji cennych w pracy dydaktycznej i wychowawczej.
§ 8 ust. 2 pkt. 3
Prowadzenie zajęć otwartych.
Pełnienie funkcji opiekuna stażu nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.
Organizacja szkoleń dla nauczycieli.
§ 8 ust. 2 pkt. 4 a
Opracowanie i wdrożenie programu zajęć pozalekcyjnych – koła biologicznego.
§ 8 ust.2 pkt.4 c
Organizacja zajęć pozalekcyjnych – koła teatralnego.
Organizacja zadań w ramach kontynuacji projektu transgranicznego.
Organizacja akcji charytatywnych.
Poszerzenie wiedzy uczniów nt zdrowia (organizacja Europejskiego Tygodnia Sportu i Zdrowia, organizacja tygodnia wiedzy o autyzmie).
Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach (+sukcesy).
Pełnienie roli opiekuna projektów edukacyjnych.
Organizacja wycieczek szkolnych.
Organizacja prelekcji i spotkań dla uczniów (prelekcja nt dojrzewania, spotkanie z podróżnikami, spotkanie z pracownikiem fundacji zajmującej się pomocą schroniskom dla zwierząt).
§ 8 ust.2 pkt. 4e
Współpraca z innymi nauczycielami (organizacja konkursów i imprez).
Współpraca ze stacją Sanitarno-Epidemiologiczną ( w ramach programu Trzymaj formę oraz Żywienie na wagę zdrowia).
Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną.
Współpraca z uczelniami wyższymi (pełnienie roli opiekuna praktyk).
Współpraca ze strukturami samorządowymi i instytucjami zajmującymi się ochroną środowiska (z wydziałem ochrony środowiska Urzędu Miasta podczas organizacji akcji Sprzątanie świata oraz przy pozyskiwaniu funduszy na nagrody w konkursach ekologicznych oraz z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przy pozyskiwaniu prenumeraty czasopism ekologicznych do biblioteki szkolnej).
Współpraca z Radą Rodziców (głównie organizacja imprezy dla dorosłych, z której fundusze zasiliły budżet RR)
§ 8 ust.2 pkt.4 f
Nagroda Burmistrza
Nagrody Dyrektora Szkoły
Uzyskanie przez ucznia tytułu finalisty konkursu przedmiotowego z biologii