staż do przedłużenia czy przerwany

rady, wskazówki, wymiana doświadczeń

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

ewelinazw
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski

staż do przedłużenia czy przerwany

Postautor: ewelinazw » 2012-07-24, 16:08

Witam,
jestem nauczycielem kontraktowym w szkole podstawowej. We wrześniu 2010 rozpoczęłam staż na nauczyciela mianowanego. W maju 2011 zaszłam w ciążę i od 21 sierpnia 2011 byłam na zwolnieniu lekarskim nieprzerwanie do 18 lutego 2012 kiedy to urodziłam i rozpoczął się mój urlop macierzyński. Urlop ten skończy mi się 4 sierpnia, po czym będę na urlopie wypoczynkowym do końca września. Czy w tym przypadku mój staż ulegnie wydłużeniu czy też muszę go zaczynać od nowa. Z moich wyliczeń wynika ze zwolnienie i urlop macierzyński nie będę trwały roku (braknie kilkanaście dni) a urlop wypoczynkowy nie wlicza się do tej nieobecności, czy mam rację?

Awatar użytkownika
malgala
Przedmiot: Matematyka

Re: staż do przedłużenia czy przerwany

Postautor: malgala » 2012-07-24, 16:18

Liczysz tylko zwolnienie i macierzyński.

ladybird07
Przedmiot: Matematyka

Postautor: ladybird07 » 2012-11-08, 15:28

jestem w podobnej sytuacji i moja nieobecność (L4 + macierzyyński) wynosi dokladnie 364dni, czyli rok bez jednego dnia. Moje pytanie jest następujące - czy prawdą jest, że teraz do końca przedlużonego stazu nie można mi być na zwolnieniu dluższym niż miesiąc, bo zsumują mi do już wykorzystanego roku i całość stażu przepadnie i zaczynać będę od nowa? Przepisy po zmianie nie mają już słowa nieprzerwalnie wobec tego jak teraz interpretuje się to prawo?

buzok
Przedmiot: Język niemiecki

Postautor: buzok » 2012-11-29, 22:20

Przedłuzany :)

nauczpol
Przedmiot: Język polski

przerwa w zwolnieniu, ciąża, awans

Postautor: nauczpol » 2013-01-02, 12:12