Dzień dobry.
Troszkę jestem zmieszany. Po rz kolejny przewertowałem rozporządzenie o awansie zawodowy z 2018 r. i tam stoi:
§ 12.
3. Komisja kwalifikacyjna zapoznaje się z oceną pracy nauczyciela i sprawozdaniem z realizacji planu rozwoju zawodowego oraz analizuje dorobek zawodowy nauczyciela na podstawie przedłożonej przez niego dokumentacji, o której mowa w § 9, i przeprowadzonej rozmowy, podczas której nauczyciel:
1) prezentuje sposób realizacji wybranego przez siebie zadania określonego w § 8 ust. 3, którego opis i analiza nie była dołączona do wniosku o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego;
Jak to nie była?
to w sprawozdaniu rozpiszę się o tym najlepszym punkcie (gdzie mam najwięcej zasług i oczywiście chcę się pokazać z najlepszej strony) a później będę miał rzeźbić przed komisją,ZESTRESOWANY o tych pozostałych ( 8.3.1-3 wszystkie obowiązkowe z czego 1 się opisuje, 8.3.4 obowiązkowe dwa do wyboru z podpunktów a do d, 1 się opisuje)?
Jak tak to wygląda to chyba lepiej ten „słabszy” podpunkt ( o którym mam mniej do opowiedzenia) rozpisać (opis i analiza sposobu realizacji) w zamieszczanej do wniosku dokumentacji a ten „chwalebniejszy” zostawić sobie do opowiadania przed komisją?
Do tej pory żyłem w błogiej nieświadomości, że w sprawozdaniu z realizacji planu rozwoju zawodowego spowiadam się z wszystkiego, na piśmie, a przed komisją to sobie spokojnie opowiadam o realizacji tych 2 wymaganych podpunktów z §8.3 o których pisałem w dokumentacji załączanej do wniosku o postępowanie kwalifikacyjne?
Dobrze to rozumiem? To jest taka "pułapka" i na ustnym nie zapytają mnie właśnie o te punkty, których realizację opisałem w dokumentacji do wniosku?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc i rozwianie wątpliwości
Z życzeniami zdrowia,Tomasz