Awans na mianowanego a macierzyński, L4 i wakacje :)

rady, wskazówki, wymiana doświadczeń

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

agusiekg
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki

Awans na mianowanego a macierzyński, L4 i wakacje :)

Postautor: agusiekg » 2010-08-02, 19:53

Witam wszystkich i proszę o pomoc zorientowanych.
Jestem w trakcie stażu na nauczyciela mianowanego. Jestem w ciąży, od 1 Marca 2010 przebywam na L 4. Rozwiązanie ma nastąpić około 28 Października. Potem planuje macierzyński i powrót do pracy.
Moja szefowa poradziła mi abym na czas wakacji kontynuowała L4.
Boję się, że L4 plus urlop macierzyński da ponad 12 miesięcy nieobecności co spowoduje, że będę musiała rozpocząć staż od nowa ( a mam już 2 lata za sobą)
Czy L 4 kontynuowane przez wakacje będzie się wliczało do tego okresu 12 miesięcy, czy w razie czegoś mogę zrezygnować z L 4 za miesiąc Sierpień? Bardzo proszę o podpowiedź. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Aga

edzia

Re: Awans na mianowanego a macierzyński, L4 i wakacje :)

Postautor: edzia » 2010-08-02, 22:25

Szefowa dobrze radzi, ale i Ty masz słuszne obawy.
agusiekg pisze:Czy L 4 kontynuowane przez wakacje będzie się wliczało do tego okresu 12 miesięcy
Tak.
agusiekg pisze:czy w razie czegoś mogę zrezygnować z L 4 za miesiąc Sierpień?
Tak. Przerwij na dzień, dwa. Wystarczy, by przerwać tę... przerwę w stażu.

agusiekg

Postautor: agusiekg » 2010-08-02, 22:39

Edzia, czy dobrze rozumiem, wystarczy, że pójdę do swojego lekarza ( akurat wizyta wypada mi na środę 4 Sierpnia)i poproszę aby zwolnienie wystawił mi np. od 9 sierpnia i w tym momencie przerywam tę ciągłość?
Czy przerwanie L 4 nie spowoduje problemów w sekretariacie( jakieś dodatkowe dokumenty do podpisania itp- taką otrzymałam informacje)
Ewentualnie czy jest możliwość zrezygnowania z urlopu uzupełniającego za wakacje na rzecz kontynuowania pracy i stażu?
Pytam ponieważ pojawiły mi się sprzeczne informacje, już sama nie wiem co robić...

Dzięki za odpowiedź...

Pozdrawiam

Aga