Nauczyciel WOS-u

miejsce dla rozpoczynających pracę (można się radzić, żalić, chwalić, dzielić doświadczeniami)

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

gucioreddevil89
Kto: student
Przedmiot: WOS

Nauczyciel WOS-u

Postautor: gucioreddevil89 » 2010-02-24, 23:37

Witam,
Jestem studentem 1 roku Socjologi (niestacjonarny) i chciałbym zostać nauczycielem WOS-u.
Mam więc następujące pytania:
1. Czy to prawda, że łatwiej o takie kwalifikacje studentom Politologii i Stosunków Międzynarodowych?
2. Czy żeby wyżyć musiałbym dodać do tego historię?
3. Czy jest możliwe uczyć na raz WOS i WOK? Z tego co studiuję to myślę, że jest to dość racjonalne.
4. do 30marca muszę wybrać fakultet na 3 semestr ( historia kultury życia codziennego, socjologia młodzieży, socjologia polityki) i na 4 semestr (socjologia mody, socjologia małżeństwa, wiedza o filmie). Tu pytanie co wybrać, głownie 3 semestr młodzieży czy polityki??
5. Najpierw muszę zrobić "przygotowanie pedagogiczne" a dopiero później mogę podyplomowe Wiedza o Społeczeństwie? Czy mogę przygotowanie robić w trakcie studiów licencjackich czy magisterskich?
6. Po zrobieniu licencjatu z Socjologii kultury, co najlepiej wybrać na magisterkę?

Z góry dziękuję

dop3
Kto: student
Przedmiot: Geografia

Re: Nauczyciel WOS-u

Postautor: dop3 » 2010-04-01, 01:46

Odpowiedzi na większość Twoich pytań są zawarte na forum.

2. Zarówno wos, jak i wok - to przedmioty z niewielką liczbą godzin w klasach o profilach, w których nie są one rozszerzone...
3. Tak, po zrobieniu odpowiednich studiów podyplomowych (jeżeli myślisz o historii, będą chyba potrzebne jeszcze inne studia podyplomowe).