miwues pisze:Niestety jeżeli dostałaś takie polecenie służbowe, musisz je wykonać.
polemizowałbym...ale nie o to chodzi..
znane jest pismo ministerstwa
http://www.men.gov.pl/menis_pl/listy_ministra/list_20071019.pdf i odnosi się ono własnie mi. in. do tej kwestii moim zdaniem. Uczeń upośledzony w stopniu lekkim w szkole masowej realizuje taką samą podstawę programową jak wszyscy inni. Oczywiście, że takiemu uczniowi należy dostosować wymagania, sposoby sprawdzania osiągnięć, przekazywanie wiadomości i umiejętności, itp..... ale nie oznacza to - jak pisze
miwues - że ma to być na piśmie i jeszcze w wymyślonych przez panią z KO tabelkach albo nawet tabelkach wymyślonych w szkole. Pani z KO ma do nauczyciela i do szkoły...tyle co nic w tej kwestii.
Nauczyciel zgodnie ze swoim wykształceniem, posiadanymi kwalifikacjami oraz po zapoznaniu się z opinią PPP powinien dostosować zalecenia PPP w miarę mozliwości jak najlepiej i najpełniej ale nie chodzi tu o papier a o rzeczywiste działania.
Patrząc inaczej to przecież nauczyciel winien indywidualizować pracę z uczniem.. to co... oznacza to, że ma każdemu uczniowi w klasie napisać plan wynikowy czy coć w tym stylu bo przecież każdy uczeń jest inny???... bzdura...
nauczyciel ma wiedzieć, rozpoznawać, ..... i starać się dostosowywać wymagania w pracy a nie na papierze
oooo i to co
miwues napisał poniżej.. jak jest to potrzebne
nauczycielowi to niech sobie pisze