Czterodniowy tydzień pracy

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Nauczycielka01
Posty: 6
Rejestracja: 2015-08-19, 11:40
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: wielkopolskie

Czterodniowy tydzień pracy

Postautor: Nauczycielka01 » 2015-08-19, 11:43

Witam,
Jestem nauczycielką realizującą godziny w dwóch szkołach, w placówce macierzystej realizuję 20 godzin tygodniowo (szkoła ponadgimnazjalnej), w drugiej realizuję 13 godzin tygodniowo (szkoła ponadgimnazjalna również). Chciałabym się dowiedzieć czy z okoliczności na realizację godzin w dwóch szkołach mogłabym wnioskować o czterodniowy tydzień pracy w placówce macierzystej?

Awatar użytkownika
sharkinator
Posty: 347
Rejestracja: 2011-09-24, 20:06
Kto: nauczyciel
Przedmiot: geografia, przyroda, wychowanie fizyczne
Lokalizacja: Kraków

Re: Czterodniowy tydzień pracy

Postautor: sharkinator » 2015-08-19, 12:46

Mogłabyś, ale teraz jest już chyba za późno, bo plan lekcji pewnie jest mniej więcej ułożony. U nas jest to praktykowane, ale dyrekcja niezbyt przyjaźnie na to patrzy.

PS> Masz 33 godziny? Jak dajesz radę, skoro to prawie 2 etaty?

Nauczycielka01
Posty: 6
Rejestracja: 2015-08-19, 11:40
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Czterodniowy tydzień pracy

Postautor: Nauczycielka01 » 2015-08-19, 14:02

W mojej macierzystej placówce plan lekcji pozostaje ruchomy przez co najmniej miesiąc. Dziękuję za pomoc. W drugiej szkole zatrudniona jestem na umowę na zastępstwo, stan przejściowy. Dotychczas udawało mi się pogodzić, co prawda praca wykańczała, rok temu miałam dwa dni wolne, ale w tym roku jedna z moich koleżanek również dostała pracę na zastępstwo w tej samej szkole, ale dyrektorka zapowiedziała, że wszyscy będą realizowali pięciodniowy tydzień pracy, ale mając 13 godzin w jednej szkole w tym w drugiej szkole etat łączony (przedmiot + biblioteka) i licząc dojazd do szkoły, bez chociaż jednego dnia całego realizowanego w drugiej placówce będzie jeszcze trudniej.

izadol