zwolnienie mianowanego

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

kasjus
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski

zwolnienie mianowanego

Postautor: kasjus » 2015-08-29, 11:30

Witam. Jestem nauczycielem mianowanym z 20-letnim stażem lecz zatrudnionym od 6 lat na zastępstwo za nauczyciela oddelegowanego do pracy w kuratorium. 28 sierpnia dyrektor poinformował mnie, że wykazał mnie do uzupełniania etatu (w tym samym dniu) ponieważ innej nauczycielce cofnięto urlop zdrowotny i nie ma tyle godzin. Ja nie wyraziłam zgody bym to ja poszła na "bruk". Czy dyrektor może rozwiązać ze mną umowę? Dodam tylko, że na pytanie "dlaczego ja" odpowiedział "bo jesteś rozsądna i znasz ludzi na wyższym szczeblu".

ebog28
Kto: student
Przedmiot: Język polski

Re: zwolnienie mianowanego

Postautor: ebog28 » 2015-08-29, 13:08

Teraz jest za późno na rozwiązanie umowy, ruchy kadrowe trwają do 30 maja. Jeżeli jesteś zatrudniona na podstawie mianowania na czas nieokreślony wszystko musi być zgodne z procedurą. Na początku maja informacja o tym, że może nie być godzin 18/18, masz 7 dni na ewentualne ustosunkowanie się, następnie porozumienie, czyli propozycja najmniej 9 godzin- również 7 dni dla Ciebie, jeżeli nie zgodzisz się wypowiedzenie, ale tu muszą być powiadomione związki zawodowe, nawet jeżeli nie należysz do nich. Jeżeli do końca maja nic takiego nie dostałaś muszą płacić za cały etat albo szukać uzupełnienia w innej szkole.

kasjus
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski

Re: zwolnienie mianowanego

Postautor: kasjus » 2015-08-29, 18:46