Zastapienie n-la kontraktowego nowym po wygasnieciu bezprawnej umowy na czas okreslony

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

zorka1235
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Przyroda

Zastapienie n-la kontraktowego nowym po wygasnieciu bezprawnej umowy na czas okreslony

Postautor: zorka1235 » 2015-08-31, 14:27

Witam, jestem nauczycielem kontraktowym od 12 roku, z każdym nowym rokiem szkolnym otrzymywalam umowę na czas określony mimo tego że nie zastepowalam nikogo a godzin było zawsze dość - pełny etat z nadgidzinami. W roku 2015 urodziłam i okazało się że po wygaśnięciu umowy 31 sierpnia wręcza mi świadectwo pracy - bez żadnego wyjaśnienia dlaczego. Na moje miejsce 23godz otzymala osoba będąca zatrudniona na zastępstwo za mnie kiedy byłam na zwolnieniu w czasie ciąży. Czy takie działanie jest w publicznej szkole dozwolone?

koma

Re: Zastapienie n-la kontraktowego nowym po wygasnieciu bezprawnej umowy na czas okreslony

Postautor: koma » 2015-08-31, 18:15

Hmm...
Któraś z poprzednich umów powinna być umową na czas nieokreślony - zaniedbałaś i nie dopilnowałaś.

Z drugiej strony - pracujesz jako kontraktowy kilkanaście lat.
Dlaczego nie zaczęłaś robic mianowanego????
Może Twoja praca nieszczególnie się dyrekcji podoba i poszukała kogoś innego?
Tyle lat bez awansu...długotrwałe zwolnienie w czasie ciąży...aż tak długie, że musiała przyjąć na stałe zastępstwo...
Teraz zaczęłyby się zwolnienia na dziecko...

Sorry, ale spójrz prawdzie w oczy...

zorka1235

Re: Zastapienie n-la kontraktowego nowym po wygasnieciu bezprawnej umowy na czas okreslony

Postautor: zorka1235 » 2015-08-31, 20:56

Od 12 roku a nie od 12 lat a to różnica, czytanie ze zrozumieniem się kłania bo z twojej wypowiedzi wynika, że nic nie zrozumiałeś....

zorka1235

Postautor: zorka1235 » 2015-08-31, 21:02