Etat...

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

juliaW
Posty: 2
Rejestracja: 2022-03-14, 17:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Geografia
Lokalizacja: śląskie

Etat...

Postautor: juliaW » 2022-03-14, 18:56

Dzień dobry
Jestem nowym członkiem forum mam prośbę o pomoc w następującej kwestii: Jestem nauczycielem dyplomowanym zatrudnionym na podstawie mianowania...nie mam w przyszłym roku etatu, brakuje mi jednej godziny :( niecałej nawet. Redukcja oddziałów. I jest drugi nauczyciel, inny przedmiot, pracuje krócej niby też na podstawie mianowania zatrudniony ale pracuje krócej i jest awans niżej. Pracuje także ona w innej szkole. Ta osoba dostała etat i wychowawstwo ja nie. Myślałam, że mi dyrekcja tę jedną godzinę wykręci, dziś byłam na rozmowie, jednak nie:( Zostanę bez etatu.... Proszę o pomoc, czy tak to może być?

juliaW
Posty: 2
Rejestracja: 2022-03-14, 17:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Geografia
Lokalizacja: śląskie

Re: Etat...

Postautor: juliaW » 2022-03-14, 19:42

juliaW pisze:Dzień dobry
Jestem nowym członkiem forum, pozdrawiam wszystkich....mam prośbę o pomoc w następującej kwestii: Jestem nauczycielem dyplomowanym zatrudnionym na podstawie mianowania...nie mam w przyszłym roku etatu, brakuje mi jednej godziny :( niecałej nawet. Redukcja oddziałów. I jest drugi nauczyciel, inny przedmiot, pracuje krócej niby też na podstawie mianowania zatrudniony ale pracuje krócej i jest awans niżej. Pracuje także ona w innej szkole. Ta osoba dostała etat i wychowawstwo ja nie. Myślałam, że mi dyrekcja tę jedną godzinę wykręci, dziś byłam na rozmowie, jednak nie:( Zostanę bez etatu.... Proszę o pomoc, czy tak to może być?

czy jeśli zatrudni mnie na niepełny wymiar czasu stosunek pracy z mianowania przekształca się na czas nieokreślony i to już nie zmienia się ?:(

Ignatius
Posty: 135
Rejestracja: 2011-10-23, 17:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Chemia
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Etat...

Postautor: Ignatius » 2022-04-26, 20:11