Kwalifikacje do nauczania lekcji historii

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Agata.B
Posty: 3
Rejestracja: 2022-08-25, 09:46
Kto: nauczyciel
Przedmiot: WOS, Inne
Lokalizacja: małopolskie

Kwalifikacje do nauczania lekcji historii

Postautor: Agata.B » 2022-08-25, 10:21

Witam serdecznie,
mam bardzo ważne pytanie, jestem nauczycielem etyki oraz wos-u. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku: pedagogika, specjalizacja: edukacja filozoficzno-społeczna co uprawnia mnie do nauczania w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej takich przedmiotów jak: etyka, filozofia, wos, wok. Studia magisterskie ukończyłam na kierunku: historia, specjalizacja: judaistyka. Chciałaby wiedzieć czy mogę uczyć w szkole historii? Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam

andreas3miasto
Posty: 6
Rejestracja: 2022-08-10, 11:02
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski, Język niemiecki
Lokalizacja: pomorskie

Re: Kwalifikacje do nauczania lekcji historii

Postautor: andreas3miasto » 2022-08-25, 18:02

Moim skromnym zdaniem ma Pani kwalifikacje do nauczania historii we wszystkich typach szkół, bo magisterskie kierunkowe Pani posiada, a przygotowanie pedagogiczne rozumiem, że ma Pani po studiach 1-stopnia. Specem od kwalifikacji jest na tym forum Multifachlehrer (sam wysłałem zapytanie do tego Pana), ale pewnie jest na urlopie i odpoczywa od oświatowej rzeczywistości, ponieważ ostatnią aktywność miał 25 czerwca.

Agata.B
Posty: 3
Rejestracja: 2022-08-25, 09:46
Kto: nauczyciel
Przedmiot: WOS, Inne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Kwalifikacje do nauczania lekcji historii

Postautor: Agata.B » 2022-08-26, 10:35