Czy jestem zatrudniona w pełnym wymiarze zajęć...

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

jolka123
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane

Czy jestem zatrudniona w pełnym wymiarze zajęć...

Postautor: jolka123 » 2010-09-27, 01:11

Witam serdecznie,

Jestem nauczycielką języka polskiego, zatrudnioną w szkole podstawowej.

W chwili obecnej na moje pensum składa się:
16 godzin nauczania języka polskiego,
1 godzina wychowawcza,
2 godziny zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w klasach 4-6,
2 godziny zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w klasach 1-3.

Od semestru drugiego, 2 godziny zajęć dydaktyczno-wyrównawczych realizowane w klasach 4-6 przechodzą na wychowanie do życia w rodzinie.

Zatem w I semestrze mam sumarycznie 21 godziny zajęć dydaktycznych, a w semestrze II godzin 19.

Tyle w skrócie.

Moje pytanie jest następujące.

Czy w chwili obecnej jestem zatrudniona w pełnym wymiarze zajęć?
Czy w semestrze drugim będę zatrudniona w pełnym wymiarze zajęć?

Dyrektor szkoły uważa, że nie, dlatego nie potwierdza przekształcenia mojej umowy na czas nie określony na umowę przez mianowanie.

Oczywiście jestem nauczycielka mianowaną z aktem mianowania.

Proszę o wyjaśnienie pojęcia "zatrudnienia w pełnym wymiarze zajęć", będącego jednym z warunków koniecznych przekształcenia mojej umowy o pracę.

Pozdrawiam
Jolka123

Awatar użytkownika
dushka

Re: Czy jestem zatrudniona w pełnym wymiarze zajęć...

Postautor: dushka » 2010-09-27, 08:44

18h to pełny wymiar godzin. Ty masz więcej.

jolka123

Postautor: jolka123 » 2010-09-27, 23:28

Witam,

No właśnie w tym problem.
Mam nadgodziny a dyrektor nie chce potwierdzić przekształcenia mojej umowy o pracę na czas nieokreślony na umowę o pracę przez mianowanie.

W uzasadnieniu podaje różne powody.

Pierwszy.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze nie są godzinami zajęć obowiązkowych i są to zajęcia pozalekcyjne.

Drugi.