ocena niedostateczna a nieobecność na zapowiedzianym sprawdz

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
Vasir
Posty: 111
Rejestracja: 2011-01-16, 18:51
Kto: uczeń
Przedmiot: Informatyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: ocena niedostateczna a nieobecność na zapowiedzianym sprawdz

Postautor: Vasir » 2011-01-16, 21:37

Puentą, puentą, intencją pisania postów było wypowiedzenie się na dany temat

"moją puentą jest zapoznanie się najpierw z powodem dla którego uczeń unika tych sprawdzianów bądź przekazanie sprawy wychowawcy,a potem stawianie jedynek."

puenta - sformułowanie podkreślające sens wypowiedzi lub utworu literackiego umieszczone na końcu


Nie żebym był złośliwy. Koniec offtopicu :)

Że to nie byłoby sprawiedliwe wobec pozostałych uczniów, którzy sumiennie się uczyli.


Albo dobrze ściągali. W każdym razie, wszystko się z czegoś bierze, a nie można uogólniać tylko patrzeć na każdy przypadek indywidualnie.

Moraw
Posty: 101
Rejestracja: 2011-04-12, 17:58
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, WOS
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: ocena niedostateczna a nieobecność na zapowiedzianym sprawdz

Postautor: Moraw » 2011-04-13, 17:52

Jeden raz zdarzyła mi się sytuacja, że dwóch uczniów nie przyszło na sprawdzian, który był na ich ostatniej godzinie. Na poprzednich lekcjach byli, uciekli tylko z historii. Jako, że zaraz na drugi dzień miałem z nimi lekcję, dostali testy na drugi dzień. Jeden napisał na jeden, a drugi odmówił, bo stwierdził, że był u lekarza i będzie miał usprawiedliwione, też dostał jeden. Potem miałem lekki obawy, że może niesłusznie, bo oczywiście rodzice się skarżyli, ale nie widziałem żadnego zwolnienia, z resztą wizyta u lekarza nie pojawia się z dnia na dzień, a nic mi wcześniej nie mówił, że nie może być na spr. Ostatecznie jedynka została, a on nie poprawił tego, zobaczymy co będzie na koniec, bo uczeń ma już chyba 3x ndst.
[center]Historia testis temporum, lux veritatis, vita memoriae, magistra vitae- Marcus Tullius Cicero [/center]


Wróć do „Szkolna codzienność”