Korelacja miedzyprzedmiotowa

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

kaharzyna
Posty: 1
Rejestracja: 2008-04-10, 23:18
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: lubuskie

Korelacja miedzyprzedmiotowa

Postautor: kaharzyna » 2009-06-22, 18:57

Witam.
Jestem nauczycielem matematyki w gimnazjum. Ukladamy wlasnie plany pracy na przyszly rok szkolny i tu moje pytanie. Jak u Was w szkolach wyglada korelacja miedzyprzedmiotowa, chodzi mi tu dokladnie o korelacje matematyki z geografia. Z tego co sie zorientowalam to geografia w klasie I rozpoczyna sie od wspolrzednych geograficznych a zaraz potem pojawia sie skala. W matematyce uklad wspolrzednych jest dopiero pod koniec I klasy. Ja uwazam ze lepiej by bylo zeby to matematyk wprowadzal uklad wspolrzednych... Jak to wyglada u Was w szkolach?

Wróć do „Szkolna codzienność”

cron