KRADZIEŻ

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

upieczona.anglistk
Posty: 233
Rejestracja: 2008-10-12, 10:13
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: śląskie

KRADZIEŻ

Postautor: upieczona.anglistk » 2011-11-29, 13:59

W szkole pods. w której jestem nauczycielem, ukradziono mi coś cennego (nie powiem co, bo nie chce zdradzac zbyt wielu szczegółów). Położyłam to na pólce, zapomniałam zabrać, a kiedy wróciłam na nastepny dzień juz tego nie było. Wszyscy umywają ręcę, dyrektorka, stwierdziła, że trzeba przepytać dzieci i wyszła na "ważne" zebranie. Pedagog stwierdziła, że "nic złego" się nie stało i "w wolnej chwili" przepyta dzieci. Wychowawca klasy w ogóle nie jest zainteresowny sprawą.

Chyba powinnam zgłosić sprawę na policję, ale co tu policja pomoże, jesli ktoś sam się nie przyzna, nigdy tego nie odzyskam.

Jutro są zebrania, spróbuje jeszcze porozmawiać z rodzicami... Czy ktoś był w podobnej sytuacji?

Domi_ang
Posty: 10
Rejestracja: 2011-09-01, 13:11
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: KRADZIEŻ

Postautor: Domi_ang » 2011-11-29, 14:03

upieczona.anglistk pisze:Chyba powinnam zgłosić sprawę na policję, ale co tu policja pomoże, jesli ktoś sam się nie przyzna, nigdy tego nie odzyskam.

Na Twoim miejscu wezwałabym policję. Dyrektorka i pedagog chyba nie zdają sobie z powagi sprawy, a mówiąc 'że nic takiego się nie stało' pokazują, że kradzież to taka 'drobnostka'. Myślę, że policja może pomóc. Złodziej się przestraszy i przyzna. Może lepiej przed wezwaniem policji porozmawiać z każdą klasą, która miała lekcje w tamtej sali i powiedzieć o sytuacji i zaznaczyć, że jesli sprawca się nie przyzna to przyjedzie pan policjant...

upieczona.anglistk
Posty: 233
Rejestracja: 2008-10-12, 10:13
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: śląskie

Re: KRADZIEŻ

Postautor: upieczona.anglistk » 2011-11-29, 14:21