[6] równania różniczkowe I rzędu, [7] statystyka opisowa . Funkcją klasy matematyczno - informatyczne , matematyczno - fizyczne , matematyczno - geograficzne , itp .Z obserwacji
wynika , że wielu uczniów szybko odkryła , że minęła się z wyborem inni rezygnowali ze zdawania rozszerzonej matematyki na maturze . Ukoronowaniem jest ALARM UCZELNI TECHNICZNYCH . Może lepiej zmienić siatkę godzin przekładając akcent na godziny kółek matematycznych i na zajęcia fekultatywne + przygotowanie do zdawania rozszerzonej matematyki (będzie mniej jednostek unieszczęśliwionych).

P.S. Czytelniku ! Czy problem Cię poruszył , pobudził , zmartwił , a może przypomniał lata szkolne -lekcje matematyki ????? Napisz ! Napisz ! Napisz !

[ Dodano: 2006-10-03, 14:32 ]
To wołanie o zmiany w funkcjonowaniu nauczycieli matematyki , ma na celu ulżenie uczniom w procesie przyswajania wiedzy. Proszę zauważyć , że do tej pory proces polegał na redukcji liczby godzin i dokładaniu haseł programowych . Za tym nie szły ani środki finansowe , ani środki techniczne - tylko bujanie społeczeństwa komputeryzacją szkół .(Znam placówki , w których nauczyciel wyłączył internet , bo uczniowie "uciekali" w niedozwolone "zakamarki" .Pociągnięcie tak proste , jak prymitywne.) Póżniej przedstawię możliwości realizacji haseł , przy braku kilku godzin , ale z koniecznym wsparciem technicznym = ksero + komputer + internet . JUŻ DZIŚ APELEJĘ O MINIMALIZACJĘ techniki
"kreda + tablica + ścierka !

P.S. Koleż anko ! Kolego ! Po przeczytaniu napisz swoją myśl - nie wstydż się zabrać głos , bo temat jest przyszłościowy. I nie jest prawdą , że szybciej będzie realizowany w dużych placówkach.