witam,
jestem tu nowa i baaardzo was prosze o pomoc.
od tego roku zastepuje anglistke w gimnazjum , i spotkalam sie z dosc nietypowa sytuacja.
w tym gimnazjum przychodza do szkoly uczniowie zarowno tacy ktorzy mieli jezyk angielski jak i tacy ktorzy mieli jezyk niemiecki. nie byloby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to, ze w jednej klasie mam taka wlasnie mieszanke!!! polowa osob ma kontynuacje i realizuje podstawe programowa III.1 a polowa dopiero zaczyna i ma podstawe III.0. i znowu nic by mnie nie zdziwilo gdyby byl podzial tej klasy na grupy, ale nie ma. rozmawialam na ten temat z dyrekcja i powiedziano mi ze musze w tej klasie realizowac dwie podstawy na tej samej lekcji. co o tym myslicie???
do tej pory jak pracowalam w gimnazjum klasy byly podzielone ze wzgledu na poziom zaawansowania gdyz jest to warunek realizacji podstawy programowej i takie sa przepisy!! czy dyrekcja ma prawo tworzyc taka klase i "kazac" mi realizoac 2 podstawy na jednej lekcji i uczyc na jednej lekcji na 2 poziomach? jak ja mam to zrobic???