TEST z ang. dla kl. VI.

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

englishst
Posty: 2
Rejestracja: 2010-03-03, 10:18
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: śląskie

TEST z ang. dla kl. VI.

Postautor: englishst » 2010-05-20, 18:38

Witam,

Jestem świeżo upieczonym nauczycielem języka angielskiego i moi uczniowie chcą zdawać test sprawdzający z całego roku na lepsze oceny nawet na 6 mimo że z ocen wcale im to nie wychodzi;/
Proszę o radę jak i gdzie mogę znaleźć materiały oraz kryteria do tego testu?

Z góry dziękuje za pomoc:)

Pozdrawiam,
englishst

motylek8
Posty: 365
Rejestracja: 2008-02-04, 14:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: TEST z ang. dla kl. VI.

Postautor: motylek8 » 2010-05-20, 20:27

Nie daj się wkręcić w żadne testy tylko z powodu uczniów, którzy chcą mieć lepsze oceny, tym bardziej że nie zasługują! Na ocenę pracuje się cały rok, a nie w ostatnim miesiącu. Przynajmniej ja moim uczniom nie pozwalam - z prostego względu - cenię swój czas. Im się nie chce uczyć przez cały rok, a ja mam potem siedzieć najpierw nad ułożeniem testu, a potem nad jego sprawdzaniem. :?
Co innego, jeśli np. musisz dzielić klasę na poziomy (u nas jest zespół szkól, więc ci sami uczniowie przechodzą do gimnazjum, w którym są dzieleni wg poziomów) - taki test układamy wspólnie z koleżanką, potem wspólnie sprawdzamy,a opieramy się na materiale przerobionym w klasach 4-6. Ale gdyby nie to, nie wiem, czy decydowałabym się na układanie jakiegokolwiek testu.

Awatar użytkownika
vuem
Posty: 4126
Rejestracja: 2009-06-18, 20:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: podkarpackie

Re: TEST z ang. dla kl. VI.

Postautor: vuem » 2010-05-21, 06:42