przejmuję klasy-jak sprzawdzić umiejętności uczniów?

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

beti1
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki

przejmuję klasy-jak sprzawdzić umiejętności uczniów?

Postautor: beti1 » 2011-08-02, 13:53

Witajcie!!!
Jestem nauczycielką gimnazjum, ucze j. niemieckiego,jednakże 3 lata byłam na wychowawczym, teraz wracam i poza pierwszakami wszystkie klasy obejmę po nauczycielce, która mnie zastępowała.Nie mam pojęcia jak wiele umieją, co potrafią co nie, pierwsze lekcje zatem będą pewnego rodzaju rozeznaniem.Poradźcie jaką formę sprawdzenia ich umiejętności wybrać, jak ich sprawdzić, jak się do tego zabrać, chyba już z wprawy wyszłam :)

Awatar użytkownika
arsandra

Re: przejmuję klasy-jak sprzawdzić umiejętności uczniów?

Postautor: arsandra » 2011-08-02, 22:28

A może jakiś test kompetencji? Sprawdzony, nieoceniony, tylko dla Twojej informacji.
Albo po prostu jakieś powtórzenie ciekawe, quiz, konkurs klasowy(grupowy)?
„Większość nauczycieli traci czas na zadawanie pytań, które mają ujawnić to, czego uczeń nie umie, podczas gdy nauczyciel z prawdziwego zdarzenia stara się za pomocą pytań ujawnić to, co uczeń umie lub czego jest zdolny się nauczyć”. Albert Einstein

beti1

Postautor: beti1 » 2011-08-03, 12:38

No właśnie też myślałam o teście, tylko trochę obawiam się ich od razu przestraszyć tym testem,a po drugie gimnazjaliści to małe "cwaniaczki" i moze specjalnie będą źle odpowiadać lub wcale, abym niski poziom lekcji im robiła...

Awatar użytkownika
arsandra

Postautor: arsandra » 2011-08-03, 14:32