
W mojej pracy spotykam się ze skrajnymi opiniami na temat zajęć związanych z historią. Oczywiście szkoły, które z nami współpracowały wiedzą kim jesteśmy i jakich standardów się po nas spodziewać, ale już nowe, które próbujemy zaprosić do współpracy mają czasami bardzo złe zdanie o takich zajęciach.
W związku z tym chciałbym poprosić Państwa o podzielenie się doświadczeniami i opiniami. Jest to dla mnie bardzo ważne - staramy się ciągle udoskonalać naszą metodę i każda sugestia czego unikać jest cenna.
Najważniejsze standardy, których przestrzegamy to:
1. Prowadzimy zajęcia dla pojedynczych klas.
2. Prowadzimy zajęcia w dwuosobowych zespołach (prowadzący+animator).
3. Korzystamy z urozmaiconych metod (prezentacje multimedialne, gry szkoleniowe, konkursy, przymierzanie strojów, ćwiczenia "papierowe", muzyka, taniec, zabawy ruchowe).
4. Weryfikujemy efekty naszych lekcji (pod koniec robimy anonimowy test wiedzy aby sprawdzić czy założone treści "dotarły").
Wszystko to wynika właśnie z rozmów z nauczycielami, którzy zwracali uwagę na błędy popełniane przez naszą "konkurencję". Może Państwo mają jeszcze jakieś uwagi

Jeśli są Państwo zainteresowani jak to u nas wygląda to zapraszam na stronę
Lekcje Żywej Historii
Proszę śmiało pisać jeśli coś na stronie jest do poprawy.