Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
dddddd pisze:To skoro tak wspaniale nauczasz matematyki nie czujesz się urażona takimi wnioskami ,,Nauczyciele klas młodszych nie potrafią uczyć matematyki'
Problemy z logicznym i kreatywnym myśleniem, tabliczką mnożenia oraz trudność w wykorzystaniu z wiedzy matematycznej w praktyce
linczerka pisze:A najczęściej zadaję zadania do wyboru i wtedy pada pytanie: Czy można więcej?
Treści programowe "ukrywam" w zagadnieniach, np. zamiast tematu "przemienność mnożenia" to zastanawiamy się, czy 3x 4 jest to samo co 4x3, czy tyle samo. I w sumie dzieci "odkrywają" zasady i prawidłowości matematyczne.
A rodzice wiedzą, że dla mnie istotne jest nie to, co mają zapisane w książkach/zeszytach, ale to, co w głowie.
dddddd pisze:A najlepiej wychodzi to, kiedy uczymy liczyć na przykładzie pieniędzy (szczególnie przekraczanie progu dziesiątkowego)
wasia pisze:maluchy każdy z nich ma swój sposób na rozwiązanie
wasia pisze:chyba strzelam samobója