po licencjacie z pedagogiki resocjalizacyjnej

czyli miejsce, w którym dyskutujemy o pracy w klasach I-III

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Marika000
Kto: student

po licencjacie z pedagogiki resocjalizacyjnej

Postautor: Marika000 » 2012-02-21, 12:36

Witam!
Jestem nowicjuszka na tym forum, bardzo zalezy mi na Waszych podpowiedziach, radach,byłabym bardzo wdzięczna.
Chodzi o to, jestem po pedagogice resocjalizacyjnej licencjat-mam przygotowanie pedagogiczne wysyłałam swoj suplement do kuratorium bo mialam z tym sama watpliwosci ale wszystko gra:) I teraz mam mozliwośc podjecia studiow podyplomowych EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA I PRZEDSZKOLNA i tak zastanawiam się kiedy bym mogła juz rozpoczac, szukac, podjac prace czy jest to mozliwe jeszcze w trakcie studiowania?
I drugie pytanko jakie sa te studia, o czym bede sie uczyła i jak to wyglada mniej wiecej?

Druga rzecz jaka mnie interesuje to nauczanie historii w klasach I-III gimnazjum co powinnam po licencjacie ukonczyc, koniecznie mgr czy podyplomowe???
Po mgr jest wyzsze wynagrodzenie tak? I mgr daje mozliwosc nauczanie w liceum?

I co myslicie o zrobieniu magisterki z logopedii???

Bardzo prosze o udzielenie mi informacji na Was moge tylko liczyc:) MARIKA
[/b]

Awatar użytkownika
mateoo
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Muzyka

Re: po licencjacie z pedagogiki resocjalizacyjnej

Postautor: mateoo » 2012-02-21, 22:01