Plastyka w gimnazjum - opiniowanie programu nauczania

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Muzealna
Posty: 6
Rejestracja: 2011-08-19, 17:52
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Plastyka
Lokalizacja: opolskie

Plastyka w gimnazjum - opiniowanie programu nauczania

Postautor: Muzealna » 2012-06-18, 21:17

Skonstruowałam własny (autorski) szkolny program nauczania plastyki w gimnazjum - zgodny z podstawą programową itd. Jestem technikiem sztuk plastycznych i magistrem historii sztuki, z przygotowaniem pedagogicznym jestem w trakcie - mam więc nadzieję, że mam kwalifikacje odpowiednie do nauczania tego przedmiotu (uczyłam przez rok). Problem w tym , że nie mam pojęcia kto mógłby zaopiniować ten program. Szukać wśród nauczycieli plastyki w innych gimnazjach? A może w podstawówkach znalazłabym nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego z odpowiednimi kwalifikacjami? Błagam o radę :rotfl:

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4541
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Plastyka w gimnazjum - opiniowanie programu nauczania

Postautor: linczerka » 2012-06-18, 21:31

Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia

Muzealna
Posty: 6
Rejestracja: 2011-08-19, 17:52
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Plastyka
Lokalizacja: opolskie

Re: Plastyka w gimnazjum - opiniowanie programu nauczania

Postautor: Muzealna » 2012-06-19, 07:45

Dziękuję za szybką podpowiedź. Wydawało mi się, że wcześniej już to przeanalizowałam. Ale teraz widzę, że dyrektor może, ale nie musi opiniować programu? I to raczej on powinien poszukać rzeczoznawcy, a nie ja?

JoannaEwa74
Posty: 3
Rejestracja: 2009-09-08, 21:35
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Plastyka w gimnazjum - opiniowanie programu nauczania

Postautor: JoannaEwa74 » 2012-06-21, 18:19

Mój autorski program (z zajęć artystycznych) dyrektor kazał przedłożyć Radzie Ped. do zaopiniowania, nauczyciele mieli wnieść swoje uwagi (nie mieli :jupi: ). Wszystko zostało zaprotokołowane, dyr. dopuścił do użytku.I tyle...