Studentka pedagogiki chce odbyć BEZPŁATNE praktyki

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

LadyP93
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-26, 20:09
Kto: student
Lokalizacja: mazowieckie

Studentka pedagogiki chce odbyć BEZPŁATNE praktyki

Postautor: LadyP93 » 2015-10-26, 20:13

Poszukuję nauczyciela/nauczycielki pracującego na terenie Warszawy (w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi lub z klasami integracyjnymi w klasach I - III), który przyjmie mnie na odbycie bezpłatnych praktyk nauczycielskich w wymiarze 75 godzin. Jestem miłą i pomocną dziewczyną chętną do pomocy. Świetnie dogaduję się z dziećmi. Studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną z edukacją włączającą na UKSW. Proszę o kontakt na maila. (paulina_gorska93@wp.pl)

Awatar użytkownika
haLayla
Posty: 3775
Rejestracja: 2008-08-24, 00:28
Kto: uczeń
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Studentka pedagogiki chce odbyć BEZPŁATNE praktyki

Postautor: haLayla » 2015-10-26, 21:08

Nie chcę się wtrącać, ale na twoim miejscu zrobiłbym objazdówkę po takich szkołach i po prostu pytał w każdej.
<3

LadyP93
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-26, 20:09
Kto: student
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Studentka pedagogiki chce odbyć BEZPŁATNE praktyki

Postautor: LadyP93 » 2015-10-27, 14:53

haLayla pisze:Nie chcę się wtrącać, ale na twoim miejscu zrobiłbym objazdówkę po takich szkołach i po prostu pytał w każdej.

Na taki pomysł to ja już dawno wpadłam. Mam za sobą kilka praktyk, teraz szukam ostatnich. I naprawdę nie jest łatwo znaleźć chętnego nauczyciela który mnie przyjmie. Od września spotkałam się już z trzema odmowami a studiując stacjonarnie nie mam czasu i możliwości cały dzień jeździć i pytać tylko po to żeby znowu zamknęli przede mną drzwi także dziękuję za takie rady

LadyP93
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-26, 20:09
Kto: student
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Studentka pedagogiki chce odbyć BEZPŁATNE praktyki

Postautor: LadyP93 » 2015-10-27, 14:54

LadyP93 pisze: