wypalenie zawodowe?

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

justyna80
Posty: 20
Rejestracja: 2016-01-07, 19:57
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: zachodniopomorskie

wypalenie zawodowe?

Postautor: justyna80 » 2016-01-07, 20:09

Witam wszystkich.
Pracuję od kilku lat w świetlicy, oprócz tego prowadzę zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. Zauważyłam, że praca w świetlicy nie przynosi mi satysfakcji - czas się dłuży niemiłosiernie, większość dzieci nie jest zainteresowanych wspólnymi zabawami, wciąż pytają,kiedy będą mogły bawić się same, prace plastyczne zwł. chłopcy robią byle jak i byle szybko. Zróżnicowanie wiekowe od 5 lat do 10, jedni chcą to, drugich to zupełnie nie interesuje i chcą co innego. Chłopcy najchętniej by cały czas grali na komputerze lub w piłkę. Trudne warunki lokalowe, ciągły hałas....czasem mam dość takiej pracy bez żadnych efektów i zastanawiam się czy nie rzucić szkoły...Na zajęciach k-k jest całkiem inaczej.

premixx
Posty: 14
Rejestracja: 2015-11-28, 13:15
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Fizyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: wypalenie zawodowe?

Postautor: premixx » 2016-01-08, 22:46

Może odnajdź w tym jakieś plusy- tj. w tym, że dzieci chcą się same bawić? :) Możesz sobie czytać czy coś a pieniążki wpadają :faja: Jeśli Ci to nie pasuje to daj sobie spokój, szkoda życia.

dirra
Posty: 1
Rejestracja: 2018-09-28, 13:34
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: wypalenie zawodowe?

Postautor: dirra » 2018-09-28, 13:38

Uważam, że najlepiej skorzystać ze wsparcia psychologa i jednocześnie zastanowić się nad zmianą pracy. Czasem to jedyne rozwiązanie. Podsyłam ci artykuł o tym jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu https://goodpoint.blog/wypalenie-zawodowe-5-sposobow-unikniecie-wypalenia/ . Myślę, że może ci pomóc poradzić sobie z tą sytuacją.

Łosoś
Posty: 613
Rejestracja: 2013-10-05, 10:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: łódzkie

Re: wypalenie zawodowe?

Postautor: Łosoś » 2018-10-19, 14:21