kwalifikacje do pracy na świetlicy

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

kj58
Posty: 4
Rejestracja: 2019-06-21, 20:15
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: zachodniopomorskie

kwalifikacje do pracy na świetlicy

Postautor: kj58 » 2019-06-21, 20:21

Witam, jestem nowa w temacie. Obecnie pracuję z osobami niepełnosprawnymi w stopniu głębokim, chciałabym jednak przejść do świetlicy w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi. Mam wykształcenie wyższe niekierunkowe, przygotowanie pedagogiczne (120 h praktyk dydaktycznych oraz 30 opiekuńczo- wychowawczych) oraz uczęszczam na studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki (praktyka 120 h - z czego 40 h pracy bezpośredniej z dzieckiem pozostałe w formie hospitacji). Czy mam realne szanse dostać się do pracy w świetlicy w w\w szkole?, czy konieczne jest abym skończyła podyplomówkę przedmiotową? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje :)

Awatar użytkownika
sharkinator
Posty: 347
Rejestracja: 2011-09-24, 20:06
Kto: nauczyciel
Przedmiot: geografia, przyroda, wychowanie fizyczne
Lokalizacja: Kraków

Re: kwalifikacje do pracy na świetlicy

Postautor: sharkinator » 2019-06-22, 10:13

Nie ma chyba nawet studiów "świetlicowych". Każdy nauczyciel może być nauczycielem świetlicy.

Awatar użytkownika
ann
Posty: 933
Rejestracja: 2008-01-21, 21:18
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, Geografia, Informatyka, ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: kwalifikacje do pracy na świetlicy

Postautor: ann » 2019-06-22, 12:40

sharkinator pisze:Nie ma chyba nawet studiów "świetlicowych". Każdy nauczyciel może być nauczycielem świetlicy.

Jest pedagogika opiekuńczo-wychowawcza :) ale prawda - każdy n-l może pracowac w świetlicy
Prywatnie żyję tak, jak każdy:
Jem, piję, sypiam, patrzę w gwiazdy

pedagog-terapia
Posty: 3
Rejestracja: 2019-04-29, 16:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: kwalifikacje do pracy na świetlicy

Postautor: pedagog-terapia » 2019-06-22, 20:38