Jestem tegoroczną absolwentką oligofrenopedagogiki z elementami terapii pedagogicznej. Dostałam pracę. Mam 7 godzin z uczennicą głęboko niepełosprawną inteletualnie. Zajęcia odbywają się u niej w domu.Byłam już u niej na zajęciach 3 razy i mnie to przeraża. Boję się, że nad nią nie zapanuje. Każdy mi powtarza, że nie mam źle bo ona nie jest agresywna. Ale lęk nadal jest. Ostatnim razem układałyśmy puzzle i ona nagle zaczęła mi te puzzle rozrzucać po pokoju Co jej dawałam to ona rozrzucała a ja chodziłam i zbierałam. Wiem, że tak nie powinno być ale byłam przerażona. Co innego jest wiedza teoretyczna, a co innego praktyka. Po prostu nie wiem jak mam od niej egzekwować coś. Albo np. siedzi przy stoliku nagle wstaj i chodzi. Co mam zrobi ć żeby usiadła i kontynuowała? Albo kolorujemy i kredki nagle rozrzuca po pokoju? Chciałam już nawet zrezygnować ale już niemogę


I jeszcze może ktoś mi podać link albo udzielić rad jak napisać program do jej zajęć rewalidaycjno- wychowawczych? Widziałam parę wzorów, ale już nie wiem który to powiniem być.
Proszę o pomoc.