PRZERWA LEKCYJNA U DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Millena
Posty: 1
Rejestracja: 2020-02-24, 13:06
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: pomorskie

PRZERWA LEKCYJNA U DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

Postautor: Millena » 2020-02-24, 14:13

Dzień dobry jestem studentką i mam kilka pytań do pracy badawczej odnośnie kontaktów dzieci pełnosprawnych z niepełnosprawnymi. Może zechcą podzielić się państwo swoimi doświadczeniami.

1. Jakie są relacje pomiędzy uczniami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi na przerwach? (czy powstają konflikty, jakie są problemy w relacjach, jaki jest poziom komunikacji?)

2. Jak przebiega proces integracji niepełnosprawnych uczniów w szkole masowej? (czy widoczne są kontakty lub ich brak, jakie przejawy koleżeństwa, gesty agresji i odrzucenia)

3. W jaki sposób uczniowie niepełnosprawni spędzają przerwy lekcyjny w szkołach masowych? (formy spędzania przerw, podejmowanie aktywności, wsparcie nauczycieli)

Wróć do „Kształcenie specjalne i klasy integracyjne”