Wielki problem :/

tu możesz porozmawiać z kolegami, zadać pytanie nauczycielom

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

codelyoko6
Kto: uczeń

Wielki problem :/

Postautor: codelyoko6 » 2013-03-27, 12:44

Witam.
Mam taki problem. Mam 16 lat i jestem uczniem klasy 1 technikum w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych.
Wybrałem ten zawód ponieważ nie interesowała mnie jakoś kuchnia, ale lubiłem coś samemu stworzyć. Oceny mam dobre z przedmiotów zawodowych.
Teraz jest problem. Od początku nie odpowiadały mi praktyki w tej szkole. A szczególnie to, że przy stole stoimy po 2 osoby. I tak co tydzień spotykamy się na tych praktykach (trwają 5godzin) i gotujemy jedną potrawę, która zajmuje około 2.5h i resztę godzin zmywamy naczynia, myjemy podłogę itp.
Problem jest w tym, że jestem nieśmiały, a w kuchni trzeba dynamiki (tu podaj, pozamiataj itp.). Cały czas ktoś się do mnie doczepia i wyśmiewa. Ze względu, że jestem osobą nieśmiałą wysłuchuję tych i znoszę to.
Teraz każdy dzień w tygodniu, w którym są praktyki są dla mnie męczarnią. Nie zniosę tak 4 lata tego towarzystwa. Cały czas wyśmiewanie itp. o nauczycielach nie wspomnę, że cały czas się czepiają jak coś za wolno robię.
Ale z jednej strony o oceny nie muszę się martwić bo mam dobre. I zawód też jako taki.

A teraz problem jest taki, że ostatnio korciło, abym się przeniósł do technikum informatycznego.
Jest taka możliwość, ale problem w tym, że nie wiem czy mnie to interesuje chociaż lubię spędzać czas na komputerze.
Boję się, że nie zdam egzaminu klasyfikacyjnego, a jeżeli już zdam to trudno będzie na praktykach z informatykii.
Ale za to towarzystwo jest bardzo dobrze bo chodzą tam moi przyjaciele.

I teraz problem i pozostają mi 2 rozwiązania..