Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
Maślorz pisze:Przyznam sie bez bicia ,że nie jestem grzecznym uczniem, a lekcje w-fu bez gadania to stracone lekcje
Nauczyciel na każdym przedmiocie powinien brać pod uwagę oprócz ocen za wiadomości czy umiejętności również czynniki niemierzalne, np. postawę wobec przedmiotu.Maślorz pisze:Ma 5 tylko dla tego ,że wykonuje wszystkie ćwiczenia, niezależnie czy zawsze dobrze ?
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
z dnia 30 kwietnia 2007 r.
w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych
(..)
§ 2. 1. Ocenianiu podlegają:
1) osiągnięcia edukacyjne ucznia;
2) zachowanie ucznia.
2. Ocenianie osiągnięć edukacyjnych ucznia polega na rozpoznawaniu przez nauczycieli poziomu i postępów w opanowaniu przez ucznia wiadomości i umiejętności w stosunku do wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej, określonej w odrębnych przepisach, i realizowanych w szkole programów nauczania uwzględniających tę podstawę. (ani słowa o zachowaniu - dop. 676)
3. Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznawaniu przez wychowawcę klasy, nauczycieli oraz uczniów danej klasy stopnia respektowania przez ucznia zasad współżycia społecznego i norm etycznych oraz obowiązków ucznia określonych w statucie szkoły. (ani słowa o osiągnięciach edukacyujnych - dop. 676)
(...)
§ 13.5. Oceny klasyfikacyjne z zajęć edukacyjnych nie mają wpływu na ocenę klasyfikacyjną zachowania.
(...)
§ 15.7. Ocena klasyfikacyjna zachowania nie ma wpływu na:
1) oceny klasyfikacyjne z zajęć edukacyjnych;
676 pisze:Czyżbym nie potrafił czytać?
miwues pisze:Ocena - do tego wyłącznie klasyfikacyjna - zachowania nie może mieć wpływu na ocenę - klasyfikacyjną - z zajęć edukacyjnych. Co nie oznacza, że zachowanie ucznia na moich lekcjach nie będzie mieć wpływu na ocenę z mojego przedmiotu, jaką uczniowi ustalę.