Gdzie na studia?

tu możesz porozmawiać z kolegami, zadać pytanie nauczycielom

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
anna.kotecka
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski

Gdzie na studia?

Postautor: anna.kotecka » 2010-11-03, 19:58

Witam wszystkich.

Jestem nauczycielką języka polskiego. Uczę w małym społecznym liceum. To, że jest mało uczniów. sprzyja dobremu kontaktowi z młodzieżą. A co za tym idzie, poruszamy różne tematy, niekoniecznie te związane z dydaktyką. Ostatnio rozmawialiśmy o tym, gdzie jest najlepiej studiować. Jakie maturzyści powinni wybrać miasto, w którym mieliby spędzić kilka kolejnych lat? Gdzie w Polsce jest najprzyjaźniej dla studenta?

Będę wdzięczna za sugestie :)
Pozdrawiam,

Anna :)

MatyldaP
Kto: student

Re: Gdzie na studia?

Postautor: MatyldaP » 2010-11-09, 13:02

Hej
ja osobiście polecam Poznań!! Mam w Poznaniu wielu znajomych- studentów i bardzo sobie chwalą to miasto pod kontem życia i studiowania. Jest bardzo duży wybór kierunków i z tego co wiem uczelnie Poznańskie zyskują coraz większy prestiż. Jest dużo stron na których możesz poczytać o studiowaniu w Poznaniu, jedną z nich jest:

http://www.poznanprzyciaganajlepszych.pl

Mam nadzieje że pomogłam:)

Awatar użytkownika
anna.kotecka

Postautor: anna.kotecka » 2010-11-10, 11:05

Tak :) dziekuję :)
Są tu linki do wszystkich uczelni państwowych i prywatnych - istna skarbnica wiedzy :)
Na pewno będę tę stronę polecać do przeglądania.

A jak wygląda miesięczny koszt utrzymania studiującej młodzieży w Poznaniu?
Pozdrawiam,

pocachontas

Postautor: pocachontas » 2010-11-10, 12:39

Ja miałam na swoje potrzeby ok 1000 zł; mieszkałam w akademiku (kończyłam studia 2 lata temu). Moim zdaniem Poznań jest jednym z tańszych miast studenckich w Polsce, jeżeli chodzi o wynajem mieszkań czy opłaty za akademiki.

adner
Kto: uczeń
Przedmiot: Inne

Postautor: adner » 2010-11-10, 13:15