Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

ivo1976
Posty: 3
Rejestracja: 2009-05-20, 19:21
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: wielkopolskie

Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: ivo1976 » 2009-05-20, 19:56

Jestem nauczycielką, która poświęciła się pracy i została bez niczego poproszona o przyjęce wymówienia.Mam doła, jestem nauczycielem mianowanym, zatrudnionym na pełnym etacie. Od lat prowadzę w szkole koło teatralne. Mam liczne sukcesy. W tym roku rozpoczęłam staż na dyplomowanego i zostanę na bruku. Poświęciłam tyle czasu i energii, a gdy zaczęły się problemy zostałam sama. :( :(
Jestem nowa . Potrzebuję z kimś pogadać.

Awatar użytkownika
kasika
Posty: 311
Rejestracja: 2007-07-27, 17:01

Re: Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: kasika » 2009-05-20, 20:00

Może jeszcze coś da się zmienić? Tak właściwie to dlaczego masz być zwolniona ? Redukcja etatów ....

Yoka
Posty: 1026
Rejestracja: 2008-04-28, 12:24
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: Yoka » 2009-05-20, 20:06

witaj w klubie. Ja dziś też usłyszłam, że nie ma godzin, a że byłam zatrudniona jako ostatnia, to pierwszw takiej sytuacji muszę odejść.

I został mi 9 m-cy stażu od września. Ciekawe, gdzie go skończę?

Niemamnicku
Posty: 47
Rejestracja: 2008-12-13, 12:01
Kto: uczeń
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: Niemamnicku » 2009-05-20, 20:25

skasowany post
Ostatnio zmieniony 2009-05-22, 15:35 przez Niemamnicku, łącznie zmieniany 1 raz.

edzia
Posty: 4766
Rejestracja: 2008-02-05, 23:02

Re: Zawiodłam się na szkole!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: edzia » 2009-05-20, 21:10