Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
graga71 pisze:Ja mam też 6 latki obecnie kl II. Czytam niektóre polecenia, prostsze czytają dzieci / ćwiczenia , podręcznik/ . Zadania tekstowe też wspólnie na razie:). Sprawdzian tłumaczę polecenia , dalej radzą sobie sami . I jest w miarę ok. Polecenia pisze krótkie, podobne do tych z lekcji tak aby zrozumieli. To co obserwuje to problem z zadaniami tekstowymi , dalej nie wiedzą co liczą , że piszemy obliczenie i odpowiedź ale będę ich maglować do skutku:) . Problem nadal z tempem więc jedni przeczytają polecenie kilka razy a inni ledwie zdążą raz , czekam aż to się wyrówna. Ogólnie nie jest źle ale mam wrażenie że takiego poskakania w wiadomościach jak w menowskich cudach to jeszcze nie byłoJak sobie z tym radzicie? Staram się skupiać na tym co ważne ale i tak jest tego strasznie dużo . Już boję się drugiej dziesiątki z przekroczeniem , trzymacie się tego żeby rozpisywali skoro i tak mogą liczyć na konkretach?