TUS stacjonarny Warszawa

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Stimulus Centrum Doskonalenia
Posty: 4
Rejestracja: 2024-10-22, 10:20
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

TUS stacjonarny Warszawa

Postautor: Stimulus Centrum Doskonalenia » 2024-10-27, 00:23

Kurs dla pedagogów i psychologów dający uprawnienia do prowadzenia zajęć i pełnienia roli trenera TUS

Udział w naszym kursie TUS daje uprawnienia do prowadzenia i tworzenia grup TUS, co otwiera możliwość pracy z dziećmi i młodzieżą nad rozwijaniem kluczowych kompetencji społecznych. Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (MKO), w związku z czym po ukończeniu kursu uczestnicy otrzymują zaświadczenia zgodne z wymogami MEN oraz dodatkowo certyfikaty potwierdzające zdobyte kompetencje. Każdy uczestnik otrzymuje również obszerny pakiet materiałów plus ebook.

Czas trwania kursu : 14 godzin dydaktycznych.
Termin: 29 listopada(16:00-19:30), 30 listopada(9:00-17:00) 2024 r
Forma: stacjonarna, Warszawa, ul. Nowogrodzka 47a

Koszt kursu: 950 zł zapisujesz 2,3 ...osoby zadzwoń zapytaj o rabat

Ilość miejsc ograniczona!

warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie i odesłanie zwrotnie zgłoszenia:

https://centrumstimulus.pl/szkolenie/kurs-tus-trening-umiejetnosci-spolecznych-i-i-ii-stopien-kurs-doskonalacy-dajacy-umiejetnosci-prowadzenia-zajec-tus-3/

ADRESACI:
nauczyciele szkół, nauczyciele przedszkoli, nauczyciele wspomagający, asystenci, psycholodzy, pedagodzy

CEL SZKOLENIA:
Zapoznanie nauczycieli z założeniami Treningu Umiejętności Społecznych (zasady tworzenia grup oraz prowadzenia zajęć). Uczestnicy przygotują plan pracy grupy oraz zestaw pomysłów i materiałów do pracy własnej.

KORZYŚCI:
Uczestnicy:
1. Poznają metody planowania przebiegu zajęć grupowych oraz zasady doboru uczestników do grup treningu umiejętności społecznych.
2. Przygotują przykładowy plan zajęć grupowych do danej grupy wiekowej oraz potrzeb dzieci.
3. Poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami podczas zajęć.

PROGRAM:
1.Tworzenie planów zajęć TUS
2.Zadania terapeuty na zajęciach TUS – jaką pełni rolę, jakie komunikaty wydaje, jak może unikać błędów
3.Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas zajęć TUS, sytuacje niestandardowe, trudne zachowania
4.Współpraca z rodzicami
5.Ćwiczenie technik prowadzenia zajęć TUS
6. Budowanie motywacji uczestników
7. Budowanie pozytywnej atmosfery
8. Interwencje wspierające
9. Wyznaczanie granic
10. Zarządzanie zachowaniami – techniki modyfikacji zachowań

ZAKOŃCZENIE:
Podsumowanie warsztatów, dyskusja, ewaluacja
Uczestnicy kursu otrzymują materiały

TRENER
pedagog, socjolog, oligofrenopedagog, trener umiejętności społecznych w obszarze komunikacji i pracy z emocjami oraz kreatywności i motywacji. Na co dzień pracuje z dziećmi i młodzieżą, m.in. jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPE, zwłaszcza dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu) i trener TUS; szkoli dorosłych, prowadzi autorskie programy edukacyjne i profilaktyczne. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego (pedagogika; specjalność andragogiczna) i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW (socjologia), uczestniczka kursu „Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży” prowadzonego przez Centrum CBT oraz Akademii Socjoterapii oraz Akademii Socjoterapii 2.0 – kontakt niosący porozumienie (elementy NVC)


Szczegółowe informacje:

☎ 504 291 990
a.buszlis@stimulus.com.pl..

Wróć do „Szkolenia i konferencje”