Nowy podręcznik od nowego roku

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

wyjko
Posty: 2
Rejestracja: 2013-05-19, 22:24
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: małopolskie

Nowy podręcznik od nowego roku

Postautor: wyjko » 2013-05-19, 22:30

Witam,

Mam do Was, drodzy Koledzy i Koleżanki pytanie. Uczę zajęć komputerowych w szkole podstawowej z podręcznika X, który jest przeznaczony dla klasy IV (w klasie V i VI są jego kontynuacje, czyli podręcznik rozdzielony jest na trzy lata). Niestety podręcznik okazał się totalną klapą pod każdym względem. Czy dla uczniów w obecnej IV klasie mogę zmienić podręcznika na klasę V i VI (ogólnie to jest podręcznik dla kl. IV-VI)?

Awatar użytkownika
vuem
Posty: 4126
Rejestracja: 2009-06-18, 20:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Nowy podręcznik od nowego roku

Postautor: vuem » 2013-05-19, 22:56

Nic nie stoi na przeszkodzie.

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Nowy podręcznik od nowego roku

Postautor: malgala » 2013-05-20, 17:14

A ja się zastanawiam czy w klasach IV-VI podręcznik do tych zajęć jest konieczny.

jinks
Posty: 226
Rejestracja: 2010-06-26, 12:24
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka, Informatyka
Lokalizacja: małopolskie

Re: Nowy podręcznik od nowego roku

Postautor: jinks » 2013-05-20, 20:50

malgala pisze:A ja się zastanawiam czy w klasach IV-VI podręcznik do tych zajęć jest konieczny.

Jeszcze inaczej: po co w ogóle podręcznik do informatyki?
Wszystkie są lipne i w sumie niepotrzebne. To dosyć specyficzny przedmiot a wiedza na nim przekazywana jest wyjątkowo płytka.
Na tyle płytka, że zbędne jest prowadzenie zeszytu i korzystanie z podręcznika.
Taka prawda.

Awatar użytkownika
Basiek70
Posty: 2234
Rejestracja: 2007-08-24, 19:43
Przedmiot: Inne

Re: Nowy podręcznik od nowego roku

Postautor: Basiek70 » 2013-05-20, 22:51

Wg mnie już w 1 klasie jest zupełnie niepotrzebny podręcznik do tych zajęć. Wyjątkowo praktyczne zajęcia - a potem przedmiot; powinny polegać na praktyce, nie teorii.
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić.
Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego,
który jest tylko realistą."


Wróć do „Prawo oświatowe”