zmiana stanowiska a aneks do PRZ

rady, wskazówki, wymiana doświadczeń

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Mika73

zmiana stanowiska a aneks do PRZ

Postautor: Mika73 » 2014-05-01, 19:52

Witam,
nie znalazłam podobnego wątku na forum dlatego pozwalam sobie założyć nowy temat. Aktualnie zatrudniona jestem na stanowisku nauczyciela przedmiotu, ale dowiedziałam się, że od września będę przeniesiona na stanowisko wychowawcy (to będzie mój ostatni rok awansu na dyplomowanie). W związku z tym mam pytania:
- muszę napisać aneks, ale czy powinnam też pisać sprawozdanie cząstkowe jeśli to jest ta sama szkoła (zespół szkół)?
Nigdzie nie ma wykładni prawnej do tworzenia aneksu PRZ – czy powinnam go napisać od nowa, czy tylko napisać różnice wynikające ze zmiany stanowiska.
- O napisanie aneksu w piśmie informuje mnie dyrektor czy sama powinnam takie podanie napisać?
Z góry dziękuje za wskazówki

Awatar użytkownika
Basiek70
Przedmiot: Inne

Re: zmiana stanowiska a aneks do PRZ

Postautor: Basiek70 » 2014-05-01, 22:46

Mika73 pisze:Aktualnie zatrudniona jestem na stanowisku nauczyciela przedmiotu, ale dowiedziałam się, że od września będę przeniesiona na stanowisko wychowawcy

nie rozumiem...
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić.
Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego,
który jest tylko realistą."

Mika73

Postautor: Mika73 » 2014-05-01, 23:07

W arkuszu na przyszły rok szkolny nie zostałam zaplanowana jako nauczyciel przedmiotu z powodu braku godzin (propozycję od dyrekcji oczywiście przyjmę) tylko będę przeniesiona na stanowisko wychowawcy (nauczyciel zajęć pozalekcyjnych)

Awatar użytkownika
iluka
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski

Postautor: iluka » 2014-05-02, 08:48

będę przeniesiona na stanowisko wychowawcy (nauczyciel zajęć pozalekcyjnych)
Stanowisko to nadal Nauczyciel.
Stanowisko Wychowawca to w internacie lub bursie.
W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. Paulo Coelho

Mika73